duminică, 22 aprilie 2012

Back from vacation!

Buna dragele mele!

Cum a-ti petrecut vacanta si zilele de Paste?!

Pentru mine au fost ca o mana cereasca pentru ca tot stresul adunat in timpul facultatii s-a adunat si nu mai rezistam mult timp fara cateva zile libere petrecute acasa la parinti.

Din pacate am avut probleme cu netul si nu am reusit sa fiu la zi cu postarile pe blog si nici pe facebook.
Mai rau, a reusit fratele meu sa imi infecteze laptop-ul si mi-a sters materialele pregatite pentru blog, iar parola de la fan page nu mai merge.

Concluzia: alt fan page, alte materiale.

Pe de o parte e ok, pe de alta rau.
Spun ok pentru ca am timp sa ma "reinventez" sa-mi organizez blogul altfel, si sa ii pot oferi o noua infatisare.


Sper sa imi fiti aproape in continuare si sa ma ajutati sa strang like-uri pe pagina de fan page a blogului, pentru a putea deschide noi concursuri pentru voi, pentru ca dupa cum stiti, pentru sponsori este foarte important  feedback-ul cititorilor, numarul de vizitatori, followeri, fani etc.


Va pup si multumesc fetelor care mi-au fost aproape pe tot acest timp!

Un comentariu: