duminică, 13 mai 2012

Cumparaturi varatice

Ca in orice vara, ma rasfat cumparand balerini si diferite tricouri cum imprimeuri.

Am intrat fugitiv intr-un magazin gen 38 cu marfa confiscatasi vreau sa va spun ca am gasit lucruri destul de dragute si la preturi mai mult decat accesibile.

Am profitat si mi-am luat 2 perechi de balerini la pretul de 15 Ron bucata.
Vreau sa va spun ca perechea alba a avut eticheta origina pe ei pe care pretul era de 15 euro si sunt made in Spania :)
Iar cei maro sunt dintr-un inlocuitor si piele pe interior, desi initial nu as fi crezut dar intr-adevar este piele.

Mi se pare o afacere mai mult decat buna pentru ca toata vara mi-am cautat balerini cat mai josi si draguti, si cum nici bani prea multi nu aveam la dispozitie acestia au picat la fix.



Si din Kaufland mi-am luat mai multe perechi de talpici cu 2 lei (nu stiu cum li se  spune) pentru a le pune la pantofii cu toc pentru ca am probleme cu piciorul meu prea ingust.
Sunt super comode si nu aluneca din pantof desi sunt dintr-un cauciuc, si pe langa asta au si niste "ridicaturi" pentru zonele anatomice problematice.Deci sunt super!







Sper ca v-au placut!

Sa aveti un weekend frumos si linistit!

8 comentarii:

  1. foarte draguti balerinii,sa i folosesti cu placere

    RăspundețiȘtergere
  2. Super <3 Pe unde e magazinul cu lucruri confiscate?

    RăspundețiȘtergere
  3. f frumosi :) sa ii porti cu placere iubita poop

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt foarte draguti balerinii, sa ii porti cu drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Andra Malin: magazinul e in Tecuci.
    I-am luat cand am fost intr-un mini weekend vacanta.


    Maria:Multumesc!:*

    Simona:Multumesc!:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumosi balerinii albi si cei negri sunt draguti.
    Sa-i porti cu placere.
    Te astept si pe la mine.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt Mariana Makeup.Intra pe pagina mea oficiala si citeste mesajul meu postat pentru tine: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=465643226786184&id=430611446956029
    FELICITARI!!

    RăspundețiȘtergere