sâmbătă, 5 mai 2012

Papuceii mei de la Zorile!

Desi a trecut ceva timp de cand am aplicat si eu pentru papucei, abia in urma cu o saptamana am primit mail de aprobare si i-ai si avut in 2 zile in picioruse! :)

Believe it or not, sunt cei mai comozi slapi pe care i-am purtat vreodata!
Probleme cu marimea nu am avut, deci pot spune ca acestea corespund cu cele de pe site in ceea ce a priveste.

Materialul din care sunt facuti nu il cunosc, dar tot ce pot spune despre el este ca rezistenta este cuvantul care il caracterizeaza cel mai bine.

Arata super cute, sunt comozi, arata foarte bine si deci ma declar foarte multumita de ei si cu siguranta imi voi mai da comenzi de pe site-ul Zorile, pentru ca si preturile sunt ok si gama de produse este variata.







Imi pare bine ca ii am mai ales acum cand a venit caldura si ma gandeam serios ce voi purta vara aceasta, pentru ca am probleme cu picioarele mele inguste care nu ma ajuta sa-mi gasesc nimic pe masura.


Multumesc firmei  ZorileStore  pentru papucei!

3 comentarii:

  1. f frumosi papucei iubita :) si eu i-am primit pe ai mei :))) poop sa ii porti cu placere
    http://aguritza.blogspot.com/2012/03/review-papuceii-de-la-zorilestorero.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau Coco pentru papuceii tai:(
    SI mie mi-a fost frica la inceput dar sunt super!

    RăspundețiȘtergere