luni, 9 iulie 2012

Despre Rexona Shower Clean


Cred ca a trecut mai bine de o luna de cand am castigat pe pagina de facebook a Catalinei Grama (Jojo) in cadrul campaniei Rexona, acest deodorant, alaturi de bratarile ce promit sa ne faca atente la fiecare miscare.



Ce anunta producatorul:


In agitatia zilnica, simti ca deodorantul tau antiperspirant nu face fata, iar senzatia de prospetime se diminueaza pe parcursul zilei? 

Descopera noile deodorante antiperspirante Rexona, cu tehnologia Motion Sense™ , ce se activeaza la fiecare miscare a bratelor, pentru ca tu sa tu sa te simti protejata impotriva transpiratiei si mirosurilor neplacute pe toata durata zilei. 

Cum functioneaza tehnologia Motion Sense?
Este foarte simplu: la aplicarea deodorantului, sunt eliberate micro capsulele pe pielea de la subrat. La miscarea bratelor, in timpul activitatilor zilnice, capsulele se sparg si elibereaza prospetime pe durata intregii zile!


Iti doresti protectie 48h impotriva transpiratiei, dar si o senzatie de prospetime pana la finalul zilei? Incearca noua gama Rexona Shower Clean! 

Sub forma de spray, roll on sau stick, deodorantele antiperspirante Rexona Shower Clean te protejeaza impotriva transpiratiei si iti ofera o senzatie de prospetime „ca dupa dus”, care dureaza toata ziua.





 


Este prima oara cand fac un review unui astfel de produs, asa ca imi gasesc destul de greu cuvintele, dar sper sa fie ok realizat si sa va ofer o parere exacta despre acesta.

Cred ca am consumat deja jumatate de flacon, de cand am inceput testarea acestuia si inca ma tine :)

Mirosul este fresh si extrem de placut, care spre surprinderea mea rezista o perioada indelungata de la aplicare.Cred ca acest fapt este datorat microcapsulelor care la spargerea lor in timpul miscarii, elibereaza o noua prospetime.


Deodorantul incercat de mine este din gama Shower Clean.
Acesta imi promite o senzatie de prospetime si confort ca si dupa un dus, si va spun ca asa ma si simt!

Sa va spun sincer, de obicei nu am mari probleme cu transpiratia excesiva, nici in zilele extrem de calduroase.
Dar ce ma deranjeaza in mod special la un antiperspirant este urma lasata pe hainele negre, colorate etc.

In trecut am avut o oarecare problema cu produsele de acest gen de la Avon, care pe langa petele numeroase care nu treceau la nici o spalare, se uscau si foarte greu din momentul aplicarii.

Cred ca acesta a fost momentul in care am inceput sa evit produsele gen roll-on, de teama sa nu raman cu pete inestetice sau cu mainile in aer asteptand sa ma usuc..

Din fericire cu acest antiperspirant de la Rexona nu am avut probleme de acest gen.
Se usuca imediat, nu mi-a patat tricoul preferat de culoare neagra si prospetimea promisa chiar rezista si nu imi este teama sa imi descopar bratele de teama unui miros deranjant.



Ah!sa nu uit sa va spun ca bratarile sunt super dragalase si le port cu drag atunci cand folosesc Rexona sa imi aduc aminte prin sunetul lor ca orice miscare as face, pielea mea este protejata impotriva mirosului neplacut si a transpiratiei!


Un comentariu: