marți, 3 iulie 2012

Rasfat pentru parul meu

Evident ca nu trece o luna fara a-mi achizitiona noi produse pentru par.

Luna aceasta am continuat sa folosesc sampoanele de la Krauter care mereu imi vor fi de ajutor.
V-am mai povestit cum "sufar" de problema matretii la folosirea unui alt sampon.


De asemenea mi-am dorit sa incerc si o pasta de dinti de la ei, asa ca am profitat si mi-am luat una :)




Nu cred ca mai este necesar sa mai fac un alt review despre ele pentru ca stiti deja ca vor fi mereu in topul preferintelor mele produsele Krauter de orice fel.

De data aceasta am optat pentru samponul anti-matreata si unul contra parului gras.
Primul l-am folosit constant si mi-am spus deja parerea despre el, asa ca urmeaza sa il testez pe cel de-al doilea pentru parul gras.


Vreau sa va spun ca in ciuda faptului ca alte sampoane imi provoaca matreata, parca ma incearca o idee sa incers si produsele de la Gerovital pentru ca zilele trecute o cunostinta de a mea lauda extrem de mult samponul pentru anti-caderea parului.SI cum nu am rezistat, mi-am bagat nasul si l-am mirosit si am ramas indragostita de acesta.

Urmeaza sa ma documentez asupra ingredientelor si poate ii dau o sansa peste cateva saptamani...daca am curaj sa ma risc!

Cam atat pentru astazi!
Urez succes celor care dau in aceasta saptamana bacul si va pup cu drag!

De asemenea va rog sa nu uitati sa dati un like paginii de facebook al blogului!
In curand o sa revin cu un giveaway!


Cu drag,
Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu