vineri, 20 iulie 2012

Review Crema Bio de la Mariana Make-up

 Asa cum se poate citi din titlu, va voi vorbi despre o crema Bio realizata de Mariana Make-up.

Ingrediente:

-Unt de Shea
-Unt de Mango
-Unt de Cacao
-Ulei de Masline
-Ulei esential de Guaiac


Parerea mea despre aceasta crema:

Primul aspect care m-a atras la acest tip de produs (este prima crema bio pe care am avut ocazia sa o testez) a fost consistenta.Niciodata nu am intalnit ceva asemanator!

Este usor aerata, pufoasa..superba!Este usoara ca o spuma si imediat ce ajunge in contact cu pielea, se topeste, si intra in piele.

Ma bucur enorm ca nu pateaza hainele si nu simt ca pielea ar fi data cu ceva uleios, pentru ca este absorbita imediat.Desigur, o usoara pelicula stralucitoare se va regasi, dar intr-un strat superficial care nu este deranjant.

Despre ingrediente nu cred ca mai este necesar sa va informez pentru ca majoritatea dintre noi stim deja cate beneficii detin atat aceste unturi naturale, cat si uleiurile.

Prima intrebuintare: demachiat
 
Curata blang, dar nu in totalitate (depinde si de produsele cosmetice pe care le aplic si in ce cantitate (aici ma refer la machiajul ochilor in special).Nu agreseaza tenul atunci cand sterg cu discheta, si efectul rapid de topire ajuta la dizolvarea mai rapida a rimelului.


A doua intrebuintare: crema hidratanta

A trecut acest test cu brio avand in vedere ca tenul meu este problematic in aceasta privinta.
In anumite zone se susuca excesiv si incepe sa se descuameze destul de rau daca nu iau masuri urgente.
Pe timp indelungat efectele acesteia sunt salvatoare si afirm cu sinceritate ca de o luna de zile de folosire nu am mai aplicat alte produse hidratante.
De asemenea, am folosit-o si pe zona pieptului si a gatului si de asemenea efectele au fost excelente.


Ma bucur sa afirm ca se merita sa incercam astfel de produse naturale,ocazional.
Nu stiu daca sunt capabila sa renunt la anumite creme si sa le inlocuiesc cu acest tip de produse, pentru ca tenul meu este inca tanar si nu vreau sa il obosesc folosind inca de timpuriu cu uleiuri.


Nu contest toate beneficiile acestor ingrediente, pentru ca unele m-au scos din multe necazuri atat cu tenul cat si cu parul, dar sunt de parere ca totul trebuie folosit cu o anumita masura, asa ca incerc sa mentin balanta in echilibru pentru ca totul sa fie in regula si sa nu am de suferit pe viitor.





Pe Mariana o gasiti pe pagina de facebook (Click) unde puteti afla diferite informatii despre produsele pe care le realizeaza.

2 comentarii:

  1. Foarte interesanta crema ta, ingredientele sunt minunate, eu iti sugerez sa o folosesti fara rezerve si pe viitor indiferent de varsta pe care o ai, daca tenului tau ii trebuiesc ingrediente cu putere de hidratare atunci va trebui sa i le vei oferi si nu vei avea de suferit pe viitor, ci din contra.
    Sa o folosesti cu placere in continuare!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere