marți, 31 iulie 2012

Si sunt gata de plaja

Imi lipseste lotiune cu protectie si uleiul de masline, dar sunt gata!
Mi-am cumparat ieri din Kenvelo costumul de baie care m-a fermecat prin aceasta nuanta de verde.
Am vrut ceva simplu fara imprimeuri, iar acesta este perfect si cel mai bine, la reducere (30 de lei).
Oferte interesante si tentante la mai toate magazinele din mall..

Si nu am putut uita de par si Kallos a fost evident prima alegere, numai ca de data asta mi-am dorit sa incerc varianta Latte si nu regret!Miroase divin si parul este de asemenea de vis!

Bratarile au fost mai mult in moft pentru ca nu am avut mare  nevoie de ele, iar oja a fost pe wishlist de mai bine de un an!

Si am intrat pentru prima oara in Douglas, si cand am vazut standul Essence am zis ca am ajuns in rai!
Dar doar oja pentru moment!Nuanta se numeste Choose me! deci m-a chemat pe mine!



Cam atat pentru astazi!
Va pup si va astept pe blog pentru noi surprize!

6 comentarii:

  1. Si eu am fost la plaja!Super costum!

    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumesc!
    Nu voi sta departe de voi pentru ca imi iau notepad-ul cu mine si voi fi mereu conectata! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Of, si eu vreau masca de la Kallos cu lapte, dar mi-am luat borcanul ala imeeeens tot de la ei, Placenta, si NU SE MAI TERMINAAA!

    RăspundețiȘtergere
  4. Diana, asa simteam si eu uneori, dar nu regret pentru ca parul meu o duce chiar bine cu el :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac costumul si oja, masca de par o sa mi-o cumpar dupa ce mi se termina cea de la gliss.

    RăspundețiȘtergere