joi, 23 august 2012

Econatura Winner

Dragii mei, concursul Econatura s-a incheiat.
Va multumesc pentru participare..imi pare rau ca nu am avut destul timp sa va readuc aminte de concurs pentru ca am primit drept cadou de ziua mea, 4 zile la mare, si nu am avut acces la internet pentru ca totul a fost pe fuga.

Sper ca persoana castigatoare se va bucura de premiu si imi va trimite un feed-back dupa ce le va incerca!
De asemenea, sper sa imi trimita repede datele personale pentru a fi expediat premiul cat mai curand.

Acestea fiind spuse, castigatorul este:

Felicitari!Astept un mail de la tine pe adresa ana_maria.panait@yahoo.com



4 comentarii:

  1. Felicitari castigatoarei!
    Ana, te astept si eu la giveaway-ul meu http://vintagelooksimona.blogspot.ro/2012/08/mini-giveaway-babylove-stop-foliculita.html
    Stiu ca iti doreai si tu sa testezi crema aceasta.
    Pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru premiu, am trimis datele pe e-mail

    RăspundețiȘtergere