sâmbătă, 25 august 2012

Noile mele bijuterii Avon

Pentru ca nu a mai putut rezista, mama mi-a oferit in prealabil o parte din cadoul de ziua mea, si anume, 3 seturi de bijuterii de la Avon.





Imi plac foarte mult si sunt foarte finute si elegante bijuteriile.
Cerceii din setul al treilea sunt preferatii mei si ii pot asorta cu usurinta la o tinuta mai casual.

Imi plac enorm de mult si sper sa nu oxideze in timp pentru ca am tinute la care sa le port.
Imi pare rau ca nu le-am observat mai devreme, dar se pare ca mama stie ce imi place si nu ezita sa mi le cumpere.

Sper ca si voua va plac noile mele bijuterii!

Va pup cu drag, Ana.

5 comentarii:

  1. Ce frumos e acela cu perla...
    Sa le porti cu placere, are gusturi foarte bune mama ta! :

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumoase...intr-un timp eram obsedata de bijuteriile de la avon...cand eram reprezentanta nu era comanda sa nu imi iau cate un set de biju sau vro geanta...desi am mai dat din ele am ramas si acum cu o groaza! Sa le porti sanatoasa!

    http://abeautifuldaywithmagnetzica.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. vad ca ma ai in lista de bloguri( magnetizca) acel blog nu mai este de actualitate, m-am mutat in casa noua daca doresti ma poti adauga cu aceasta adresa..te voi adauga si eu, in celalat blog cred ca te aveam in lista acum incerc sa o iau de la capat..pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie îmi plac cerceii bobițe de la Avon, dar am avut cândva un set cu cercei și lanț care arata foarte bine, dar, nefiind de argint, s-a făcut destul de repede negru...

    RăspundețiȘtergere