luni, 6 august 2012

Perfect L'oreal for summer

Acest ruj de la L'oreal l-am purtat aproape toata vara, si este unul din preferatele mele.

Nuanta este perfecta pentru vara, cu usoare reflexii aurii potrivite pentru tenul bronzat.

Alaturi de un machiat potrivit, va v-a face sa straluciti cu adevarat si tenul bronzat va fi cu usurinta scos in evidenta intr-un mod cat mai placut.

 Rezistenta este medie, dar acele usoare irizatii raman pe buze dand un aspect stralucitor.

Singurul lucru ce m-a dezamagit este mirosul...este ciudat dar specific pentru rujurile L'oreal.Mie personal nu imi place!

Oricat m-am chinuit, nu am reusit sa redau intr-o fotografie nuanta, si nici nu il mai aproape(probabil se ascunde intr-o geanta) pentru a va scrie nuanta.Dar promit sa revin cu o poza de pe net!



Va multumesc pentru vizita dragele mele!
V-am pupat!

2 comentarii: