luni, 20 august 2012

Review sampon Gerovital-Anticadere

Dragele mele, la o mica plimbare prin Kaufland, am descoperit la oferta acest sampon anti-cadere de la Gerovital.

Dupa cum v-am mai povestit, parul meu are probleme cu matreata.Deci acesta a fost luat pe proprie raspundere, pentru ca nu imi cade, ci a fost mai mult un moft.


Informatii generale despre acest sampon:
Cantitate:200 ml
Pret: 10-12 lei (variaza in functie de magazin/promotie)
Producator:Farmec


Adresabilitate:
Complexele bioactive Procapil şi Biocapigen acţionează sinergic pentru eliminarea cauzelor care atrofiază rădăcina firului şi inhibă formarea de noi foliculi piloşi. Prin îmbunătăţirea metabolismului celular se activează creşterea părului şi se întăreşte şi rădăcina firelor existente.   
Trebuie sa va spun ca pana acum m-a impresionat total din toate punctele de vedere!


Mirosul m-a atras ca un "magnet", si rezista o perioada indelungata pe par, fapt ce m-a surprins si m-a facut sa il folosesc cat mai des.

De obicei, folosesc balsam de la Kalos, dar de data aceasta nu am mai simtit nevoia aplicarii pentru ca acest sampon mi se pare destul de bland si usor.Nu mi-a evidentiat firele despicate, si mi-a oferit un luciu curat de invidiat!


Evident, parul meu se simte cu mult mai puternic dupa folosirea acestuia, si senzatia de curatire dureaza foarte mult.De asemenea, mi-a oferit o elasticitate foarte placuta si parul meu imi este usor de pieptanat si aranjat, si imi ramane foarte placut la atingere!

Din punct de vedere al volumului nu ma pot pronunta, pentru ca nu am avut niciodata probleme de acest gen.

Folosind acest sampon, am ajuns la concluzia ca se merita sa investesc in produsele Gerovital(v-am mai povestit cat de bine ma inteleg cu produsele din aceasta gama, si mai ales Crema pentru Imperfectiuni cu extract de Floare de Colt) si in cele romanesti in special.
Pe viitor voi fi destul de atenta la cumparaturi si mult mai receptiva fata de firmele producatoare de cosmetice din Romania.

 

4 comentarii:

  1. ai un tag de la mine http://blogbyflora.blogspot.ro/2012/08/am-primit-acest-tag-de-la-diamond-dust.html

    RăspundețiȘtergere
  2. cum s-a comportat in cazul matretii, scalpul e la fel sau ai avut parte de beneficii si la acest aspect?

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bun samponul! Pentru mine a fost bun! Chiar nu-mi mai cade parul deloc insa m-am spalat numai cu el timp de 3 luni fara sa folosesc masca/balsam... mi-l lasa moale.... si am folosit si combinatia aceea de Petroleun, vitamina A, E si ulei de ricin (tot de la Gerovital... nu mai retin exact numele.. ceva de genul Ser anticadere cu petroleum,...)

    RăspundețiȘtergere
  4. Miha.ela: nu am avut probleme deloc.Nu mi-am simtit scalpul uscat (uneori mai patesc asa din cauza samponului Krauter) si cu matreata chiar nu am avut de a face deloc.

    Gabriela: serul l-am folosit prin liceu daca nu ma insel pentru ca intr-o anumita perioada imi cadea enorm de mult.Chiar ma speriasem, si am incercat multe masti, si tratamente, si doar acesta m-a ajutat.

    RăspundețiȘtergere