miercuri, 5 septembrie 2012

Costume de baie pentru o vara minunata, si nu numai..

Stiu, stiu, pare ciudat sa scriu despre aceste costume baie acum in septembrie...dar de ce nu?se anunta a fi o toamna calduroasa, si de ce sa nu profitam de zilele cu soare si de plaja?

Meritam sa fim rasfatate si sa imbracam articole de plaja care sa starneasca invidia fetelor cat si a baietilor...

Pe site-ul  e-lenjerie  putem gasi o gama variata de produse.Cred ca este imposibil sa nu fie ceva pe gustul tuturor...De asemenea, tot pe e-lenjerie gasiti o gama intreaga de lenjerii intime, si slip-uri pentru barbati, seturi compuse din sutiene si chiloti, rochii de noapte ori de plaja...


O sa va arat pe ce anume am pus eu ochisorii si ce mi se pare cel mai potrivit pentru statura mea si corpul meu,pentru ca sa nu uitam, este foarte important sa ne gasim lenjerie potrivita corpului nostru.Trebuie sa stim sa ne punem in evidenta partile frumoase, si sa ascundem micile defecte.









Preferatul meu ramane insa acest costum de baie:
 Este superb si abia astept sa strang bani sa mi-l pot achizitiona...voi ce spuneti?Va place modelul?
Se numeste Madera si costa doar 75 de lei.


 Voi, dragele mele, ce preferinte aveti cand este vorba de costume de baie?
Preferati cele cu 2, 3 piese, sau cele cu o singura piesa?

2 comentarii:

  1. mie imi plac alea cu o singura piesa,daca are si push-up e f bine:) poop

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu prefer tot costumele de baie din doua piese :)

    RăspundețiȘtergere