marți, 18 septembrie 2012

Giveaway MAGIELLE si Enchanted Ana

Buna dimineata dragele mele!

Zilele acestea v-am tot povestit despre lenjeria intima...si ce credeti?
Impreuna cu magazinul online Magielle, organizez un concurs in urma caruia puteti castiga un superb set de lenjerie.

In articolul de ieri, v-am prezentat preferatele mele, iar astazi va oferim acest Baby-doll care sper ca este pe placul vostru:





Bloom chemise pink

de la Obsessive
Babydoll senzual din tulle fin in combinatie cu dantela, decoarat cu panglici si fundite satinate negre. Bikini asortati inclusi. Compozitie: 90% Polyester, 10% Spandex.



Regulile acestui concurs:

-sa dati LIKE paginii de facebook Magielle
-sa dati LIKE paginii de facebook Enchanted Ana
-sa dati Share pe o platforma de socializare acestui concurs
-sa ma urmariti prin GFC
-sa imi lasati numarul cu intrarea in concurs(adica, daca esti concurenta cu numarul 1, scrii 1 si numele contului GFCsi asa mai departe) si numele contului GFC pe pagina de facebook Enchanted Ana unde are loc giveaway-ul  AICI  (dati click)


Concursul are o durata de 2 saptamani : 18 septembie-2 octombrie
        Castigatoarea va fi aleasa prin Random pe data de 4 octombrie deoarece nu am acces la internet decat pe  data
 de 4.Sper sa ma intelegeti si sa nu imi puneti intrebari de genul: "cand afisezi castigatoarea?", "s-a terminat concursul?" etc...


Inscrierile se fac pe pagina de facebook Enchanted Ana

Astept cu mare drag inscrierile voastre!
Va doresc o saptamana usoara si frumoasa!
Pupici :)



6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Fetelor, adica intrati si daca sunteti primele, una din voi scrie numarul 1, si numele de la GFC.

      Imi va fi mult mai usor sa contorizez inscrierile si sa vad care au conturi multiple.
      Nu e greu...:(

      Ștergere
  2. eu as fi 1 :)
    gfc:andreeabacau
    fb:Yady Deea
    share:https://www.facebook.com/YadyDeea/posts/458918137485858

    RăspundețiȘtergere
  3. Great!!!!! :)
    Would you like to follow each other?!! :)

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    RăspundețiȘtergere