marți, 4 septembrie 2012

Mici cumparaturi

Si cum vara e pe terminate(pentru mine inca este vara atat timp cat este cald), profit de micile reduceri de prin magazine si imi iau una alta pentru ca anul viitor sa fie o vara linistita si sa nu umblu innebunita dupa alte cumparaturi.



 


Pe sandale am dat doar 19 lei, sunt foarte confortabile si dragute.


Crema de galbenele nu imi lipseste niciodata, si fiindca am ajuns o tura rapida in Lidl si duceam lipsa de deodorant am luat Cien la numai 5 lei.Miroase super bine si este de asemenea un produs foarte bun in ciuda pretului mic.


Voi ati profitat de reducerile de prin magazine?

4 comentarii:

  1. sandalele sunt super.sa le porti cu placere

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragute sandalele, dar oare sfoara aia de la caldura si mers nu va roade piciorul ? Sa le folosesti cu placere.

    Vezi ca ai strecurat la sfarsit o greseala "a-ti" se scrie legat. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Le-am facut saptamana asta proba si nu rod deloc..si am mai si mers mult dupa niste acte..
    Mersi pentru corectare!se mai intampla:D
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere