joi, 13 septembrie 2012

Nails of the week

Aceasta oja este preferata mea!
Am castigat-o la un giveaway, si nu as fi crezut ca este atat de buna calitativ.
Este o oja Zoya in nuanta Tamsen si este cea mai frumoasa nuanta de rosu pe care am vazut-o vreodata.

Ca rezistenta este ok, si as nota-o cu nota 9, pentru ca nu sare, nu se cojeste, se usuca repede, si isi mentine luciul un timp destul de indelungat avand in vedere ca spal vase zilnic.

Ce ma deranjeaza este faptul ca atunci cand scriu, ori ma lovesc de ceva lasa o usoara linie rosiatica.Dar nu am gasit pana acum o oja care sa nu imi lase "amprenta" pe lucruri asa ca nu am ce face decat sa visez la oja perfecta.

Ma simt foarte eleganta purtand aceasta culoare si are un loc special in colectia mea.






                                                                           sursa

Voi incerca zilele acestea sa refac problemele aparatului pentru ca imi scoate imaginile cu un usor efect de blur, dupa cum puteti observa.Culoarea este surprinsa corect.


Va pup!

8 comentarii:

  1. Este foarte frumoasa, si eu imi doresc mult de tot o oja Zoya, insa nu ma lasa portofelul sa dau atatia bani pe una :P
    Sa o folosesti cu placere in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca o data pe an meritam sa ne rasfatam...eu deja strang niste banuti pentru o oja, care o vreau din tot sufletul.Chiar daca, imi voi lua alta peste un an:))

      Ștergere
  2. Sa o folosesti cu placere pana la ultima picatura, e frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mihaela!Asa voi face atat timp cat imi va permite consistenta ei.Sper sa nu se ingroase..

      Ștergere
  3. foarte frumoasa.

    imi place atat de mult tema blogului tau, sa nu-l schimbi, e tare frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hello! Ma bucur din tot sufletul ca iti place oja <3! Sa o folosesti cu mare, mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MULTUMESC!Cum am spus, este preferata mea!sunt indragostita de ea si de 2 saptamani o port non-stop :)

      Ștergere