joi, 20 septembrie 2012

Nails of the week

Incep prin a va spune ca urmatoarea oja este perfecta pentru mine si cea mai buna din toate cate am incercat vreodata!

Va spun sincer ca isi merita pretul, pentru ca este perfecta din toate punctele de vedere...

Nuanta este simpla si placuta, si se numeste Thank a windmillion, si apartine firmei OPI.

A rezistat eroic pe unghii mai bine de o saptamana!Cred ca este cea mai durabila oja pe care am avut-o vreodata...nu s-a cojit, nu a sarit, nu s-a matuit, nu s-a dus culoarea la varfuri...si eu care ziceam ca nu exista o astfel de oja?Si nici nu rezista o culoare pe unghiile mele mai mult de 2 zile din obisnuinta de a purta mereu altceva...






Desi nu imi permit in acest moment o oja OPI, cred ca se merita o investitie o data pe luna.
Cu siguranta o sa-mi mai achizitionez produse de la aceasta firma si nu cred ca voi ramane dezamagita.
Am inceput deja sa strang imagini pentru un nou wishlist in materie de oje.



Aparatul chiar a surprins corect nuanta, fara blur ori alte probleme...este prima oara si pentru acesta cand nu imi face necazuri..

Deci, ce spuneti?Voi detineti o oja OPI?
Care este nuanta preferata?

11 comentarii:

  1. Este foarte frumoasa, sa o porti cu placere, la mine din pacate nu a trecut testul, tot 2 zile m-a tinut :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Simona!Imi pare rau pentru tine...si eu am unele oje care nu rezista nici macar o zi pe unghii :(

      Ștergere
  2. inca nu detin o astfel de oja, ma bucur sa aud ca aceasta tine mai mult de 2 zile :) si foarte frumoasa si culoarea :* pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La inceput am fost foarte sceptica in privirea culorii, dar acum mi-e foarte draga!

      Ștergere
  3. Am fost cat p-aci sa-mi iau nuanta asta. Insa am dat inapoi cand am vazut ca in fiecare swatch arata diferit si mi-am ales alta in loc. Daca zici ca asa arata si in realitate, cred ca o sa o introduc la loc in wishlist:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde de aparat...dar depinde si de nuanta tenului.DIn fericire, pe mine orice culoare da bine :) si nu ma laud..doar ca sunt persoane pe a caror maini, anumite culori ale ojelor arata oribil..
      Eu spuneam la inceput ca e un verde de mlastina:))

      Ștergere
  4. this color is just great and very well put!:) follow you back dear, baci!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ojele de la OPI sunt extraordinare!!! Ma bucur sa aud ca mai e cineva foarte multumit de ele... Eu le-am descoperit relativ de curand - o luna, doua. Pana acum imi incarcam unghiile cu gel pentru ca tinea modelul mai mult de 2 saptamani si arata mereu ingrijit. Fiind in "pauza" de gel, am incercat OPI si am ramas surprinsa ca tine o saptamana si jumatate pe unghiile mele. Intr-adevar, data pe unghii "ca la carte" (un strat protector, doua straturi oja si top coat) se usuca mai greu, dar rezultatul... merita!!! Nu se matuieste, nu ramane culoare pe unghie, etc...
    Culoarea aleasa de tine e pur si simplu superba!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen, la mine si in 2 straturi se usuca foarte rapid!Si eu sunt surprinsa de OPI.Probabil din cauza pretului destul de maricel pentru mine, nu le-as fi dat vreo sansa, dar isi merita fiecare banut:D
      Iar culorile sunt intense si cel mai mult imi place ca isi mentine luciul timp indelungat.
      Te pup!

      Ștergere