miercuri, 5 septembrie 2012

Preferatele verii

Am vazut saptamana aceasta pe diferite bloguri, acest tag cu preferatele verii,sau cu produsele care le-am folosit cel mai des in acest anotimp.

L-am preluat si eu, desi produsele pe care le-am folosit pot spune ca o sa le folosesc mult timp de acum incolo, nu doar in vara, dar cred ca unele isi merita un loc pe acest "podium" pentru ca m-au facut sa stralucesc si sa ma simt frumos aranjata.


 Acestea au fost produsele folosite cel mai intens pentru ingrijirea tenului.
Am uitat sa adaug in poza gelul spumant antimicrobian de la Gerovital, dar bine am facut, pentru ca tatal meu nu stie ce se afla in el si crede ca e sapun lichid...deci va dati seama in ce hal arata bidonasul (cred ca o experienta asemanatoare are si Dia).Nu va mai spun, ca mi-a folosit crema Mario Badescu pentru maini!





Ce m-a surprins in aceasta vara a fost parfumul Giordani Gold in aceasta editie care nu stiu cum se numeste.
De obicei cand simteam mirosul de Giordani, efectiv imi venea rau din cauza intensitatii acestuia.
Dar varianta asta e super ok si mirosul minunat!

Celelalte 2 sunt Volare Magnolia, si Midsummer...deci cum puteti observa, parfumurile de la Oriflame sunt preferatele mele.




Rimelul de la Oriflame a uitat sa stea la poza.Dar a fost cel mai folosit.In rest, blush-ul Flormar de la Simona ramane printre favorite in materie de farduri pentru obraz.

Iluminatorul Farmasi mi se pare genial!Cred ca o sa il am mereu si mereu in geanta de cosmetice pentru ca are un finish foarte subtil si ilumineaza puternic...

In rest, cele 2 oje au fost cele m ai purtate.Pe cea de la Essence mi-am dorit-o de multi ani, si cum am ajuns in Douglas in Iasi, m-am dus tinta pentru ea.O ador!
Iar oja Zoya, are o culoare superba, si fiind prima de acest fel, m-a impresionat placut si ma face sa imi doresc mai multe de acest gen.




Si inchei cu accesoriile care m-au insotit mereu.
Ceasurile mi le-a cumparat prietenul meu, vazand cum salivez dupa ele, si au costat foarte putin.

SI evident, nu puteau sa lipseasca agrafele de par, care le iubesc.Doar acestea mi-au fost prietene foarte bune momentan si nu mi-au rupt vreo suvita cum o fac altele.


Dupa cum vedeti, nu sunt produse multe si nici scumpe.Am invatat sa fiu mai atenta la ingrediente pentru ca tenul a luat-o putin razna, inca nu am aflat cauza si incerc sa revin la rutina de dinainte de acest cosmar.Acum se pare ca sunt pe drumul cel bun..

As dori sa stiu ce produse a-ti folosit vara aceasta si v-au impresionat.Stiu ca nu aveti blog unele dintre voi, asa ca un comentariu ar fi ok!

De asemenea stiu ca sunt fete cu blog care nu au scris inca despre aceste favorite ale verii, asa ca va astept postarile cu mare drag!


Va doresc o seara placuta dragele mele!

Nu uitati sa va inscrieti la concursul Biosens unde puteti castigati cu bax de sucuri naturale!

3 comentarii:

  1. Eu vara aceasta ca de obicei am folosit fond de ten, gloss si mult parfum.Intamplator am avut chiar Giordani dar varianta clasica , cel cu galben si cel cu argintiu.Eu oricum sunt innebunita dupa parfumuri.Ca accesorii multe bratari, cercelusi si coliere, majoritatea handmade

    RăspundețiȘtergere
  2. Demachiantul de la Bioten il folosesc si eu momentan , sunt foarte multumita de el . De la Planet Spa am crema de maini cu minerale de la Marea Moarta , de care sunt indragostita , am folosit cateva tuburi pana acum :)) Si crema de fata tot de la Farmec folosesc si eu , cea matifianta :)

    RăspundețiȘtergere