luni, 10 septembrie 2012

Review Honey Moisturizer Mario Badescu

Am avut ocazia sa incerc aceasta crema de la Mario Badescu, de la Jully Bucovanu.
Au trecut cateva luni intense de folosire zilnica(inca mai am jumatate de sticluta) si acum va pot spune parerea mea despre ea.

Este o crema cu o formula usoara si catifelata.
Atingerea sa este pufoasa, aerata.

Intra repede in piele, si tenul nu luceste.
De asemenea, tenul nu imi este incarcat si nu imi simt porii ingrunati.Deci pielea mea respira.

Mirosul este dulceag si puternic.Imi aduce aminte de parfum vintage, ori ceva retro, si se pastreaza pe piele mai mult de o ora, lucru ce ma deranjeaza putin pentru ca mi se face usor greata cand simt o anumita dulceata timp indelungat.Din aceasta cauza evit cremele puternic parfumate, chiar daca folosesc peste ele un fond de ten usor sau o crema colorata.


Este hranitoare si "satioasa" pentru tenul meu mixt spre gras.Dar cum am spus mai sus, este usoara si nu ma simt "incarcata".

"Extragerea" continutului se face foarte usor datorita unui varf micut prin care aceasta iese usor cand tubul este strans in mana, si ma bucura enorm ca nu trebuie sa o umplu de bacteriile de pe degete in cazul in care ar fi venit intr-un ambalaj clasic de tip  borcan.


Testul adevarat al acestei creme a fost momentul in care pielea de pe maini mi-a fost uscata excesiv de la vantul uscat al verii(nu stiu daca v-am mai spus, dar la intrarea in fiecare anotimp,o anumita perioada mainile imi sunt excesiv de uscate indiferent de rutina de hidratare si uneori chiar mai e putin pana imi da sangele in anumite portiuni), si cum in geanta nu aveam decat aceasta crema, a trebuit sa o aplic urgent.

M-a ajutat enorm si cel mai important mi-a alungat senzatia de usturime fapt ce mi-a demostrat ca este o crema blanda cu pielea si perfecta pentru un ten uscat.


 

Nu am mai avut contact cu aceasta firma de cosmetice si nu va pot spune mai multe.Este un review simplu, scurt si la obiect deoarece nu mi-a provocat nici o iritatie in perioada in care a folosit crema.


Nu stiu care este pretul acesteia si de unde o puteti achizitiona pentru ca nu pana in urma cu ceva timp nu am fost interesata de aceasta firma, dar cred ca pe internet se gasesc majoritatea detaliilor.
Dar parerea mea este ca merita si este de ajutor persoanelor cu tenul uscat.

In poza apare si un mic toner cu extract de grapefruit tot de la Mario Badescu, despre care voi vorbi alta data.


Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu