marți, 11 septembrie 2012

Tag-things from A to Z

 A

Age : 21

Allergic: Nu.
Animal: Am 3 motani.
Actors: Etc Etc

B
Birthday/Birthplace: 8 septembrie 1991, Tecuci

Best Friends:  Eu.
Body Part on opposite sex: Posteriorul.
Best Feeling in the world: Ca ai ajutat pe cineva.
Best weather: Zilele inceputului de toamna...
Been in Love: Da.Inca sunt.
Been on stage?: Da.
Believe in yourself: Da.
Believe in life on other planets: Da.
Believe in miracles: Da.
Believe in magic: Nu.
Believe in God: Da.
Believe in Satan:  Cred in rau.
Believe in Santa: In spiritul Craciunului!
Believe in Ghosts/spirits: Nu.
Believe in Evolution: Nu.Dar cred in imbogatirea cunostintelor si aplicarea acestora in folosul comunitatii.

C
Candy: Da.
Color: Verde(ma linisteste)
Cried in school: Nu.Sunt tare si imi pastrez privirea in sus!
Chocolate/Vanilla:  Cioco for ever!
Chinese/Mexican: Nici una, nici alta.
Cake or pie: Prajiturile de orice fel!
Countries to visit: Grecia, Norvegia

D
Day or Night: Zi

Danced: Da
Danced in the rain?:  Nu
Danced in the middle of the street: Nu

E

Eggs: Doar in mancare.
Eyes: Verzi
Everyone has: Creier, dar nu stiu sa il foloseasca!
Ever failed a class?: Nu.

F
Full name: Ana Maria Panait
First thought waking up: Ce zi e astazi?
Food: Cartofi prajiti, spanac (salata in special), ciorba de burta, dar in general, mananc ce e in farfurie.
Fruits: Merele, pepenele galben(nu stiu daca intra la aceasta categorie), nectarine

G
Greatest Fear: Cutremur si Tsunami.

Giver or taker:  ?Intr-o oarecare masura, cate o bucatica din ambele.
Gum: Cu menta.
Good luck charms: Nu cred in asa ceva.

H
Hair color: Saten

Height: 1,61
Happy: Da.
How do you want to die: Nu vreau sa ma gandesc la asta.Este o intrebare chiar stupida:))Cum va vrea Dumnezeu, asa va fi! 
Hate: Comportamentul indecent si vulgar, copiii maltratati de parinti(atat fizic cat si psihic),


(In guys/girls)
Ochii:  Caprui
Hair Colour: Brunet
Height: Inalt
Clothing Style: Casual, Office
Characteristics: Inteligenta, umor, intelegere, respect

I
Ice cream: Mar verde, Caramel, Pepene galben
Instrument: Nici unul.

J
Jewerly:Bratari de toate felurile!

K
Kids: Nu am.
Keep a journal?: Nu am tinut nici cand eram mica, si nici acum.

L
Love:  Natura
Letter:  Sunt adepta telefonului.Nu am incredere in Posta Romana.
Love at first sight: Nu exista.Exista atractie fizica.

M
Milk flavour: Ciocolata.
Movie: Comedii romantice, SF
Marriage: Pasul asta trebuie facut in momentul in care cele 2 persoane isi doresc o familie.Nu de dragul de a avea un act pe care sa scrie:casatoriti.
McD's or KFC: Nici una, nici alta.


N
Number of Piercings: Zero
Number: ???
Nickname: Ana

O
One wish: Nu spun.Daca nu se indeplineste?

P
Place you'd like to live: Londra,Copenhaga.
Pepsi/Coke:  Pepsi.


Q
Questionnaires:  mai puține și nu indiscrete

R
Reason to cry: Furie.
Roll your tongue in a circle?:  Dap.

S
Song: Maroon 5-She will be loved
Shoe size: 36
Slept outside: Da.Vara cand merg in camping.
Shower daily?  DA!
Sing well?: Nu..chiar dezastruos pot spune:)
Scientist need to invent: Tratament pentru leucemie.


T
Time for bed: Inca din liceu m-am invatat sa ma culc la o ora rezonabila Deci 22-23 in cazuri rare.
Thunderstorms: Daca imi este frica?Nu.
Touch your tongue to your nose?Niciodata.E prea scurta:))


U
Understanding: Da.

V
Vegetable you hate: rosiile
Vegetable you love: castravetii,cartofii, lintea,sfecla rosie, vanata.

W
Weakness: Intr-un timp, ma simteam extrem de rau cand auzeam ca sunt foarte slaba.Acum ma simt foarte bine in pielea mea si consider chiar un atuu faptul ca greutatea mea nu oscileaza, fapt ce denota un organism sanatos.
When you grow up:  As vrea sa nu cresc mare niciodata...nu vreau sa devin adult.
Who makes you laugh the most: Verisorii mei.Sunt super nazdravani, si desi ii alerg incercand sa ii impiedic sa faca unele obraznicii, nu pot sa nu ma asez langa ei si sa rad.
Worst feeling:  Ca timpul trece extrem de greu si ca nu pot face nimic in privinta asta.
Where do we go when we die?:  Cica in Rai/Iad...dar inca nu ma grabesc sa aflu.
Walk with a book on your head?:  Nu am reusit nici o data asta 

X
X-Rays: Da.

Y
Year it is now: 2012

Z
Zoo animal:  Nu este un animal care sa nu imi placa.Dar cred ca girafele sunt preferatele mele...
Zodiac sign: Fecioara




Daca nu a-ti realizat acest "tag" va rog sa il preluati fara sa mai nominalizez..stiu ca sunt fete care nu l-au facut si mi-ar face placere sa va vad raspunsurile!

Va pup!

2 comentarii:

  1. wow foarte interesant tagul,bv mi-au placut si raspunsurile Xoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. Intrebarea "Believe in Evolution:" se refera la evolutia darwiniana, nu la cea terestra/fizica/personala :)

    RăspundețiȘtergere