vineri, 14 septembrie 2012

Ultimele achizitii ale verii

Si gata vara!
Nici nu imi dau seama cand a trecut sau daca fost...anul acesta m-am bucurat foarte putin de razele de soare si de caldura acesteia.Doar 2 zile petrecute la mare m-au facut sa imi dau seama ca timpul trece pe langa mine si uit sa ma bucur de unele lucruri...

Cumparaturile nu au fost consistente pentru ca am preferat sa pastrez banii sa imi pot achizitiona acum ca tot vine toamna, haine mai grosute si un cardigan pentru tinute mai versatile.


Rochita m-a costat doar 15 lei.A fost luata dintr-un magazin de cartier, si desi o poarta deja jumatate de oras, pe mine nu m-a deranjat pentru ca imi este foarte simpatica.
Pantofiorii (nu imi place sa le spun adidasi) au fost la reducere in Deichman si ii vazusem de ceva vreme.Am asteptat reducere.Va pot spune ca sunt foate confortabili!
Fardul este de la Avon si l-am castigat la un concurs.


Tot in aceeasi sesiune de cumparaturi a intrat si acest maieu NewYorker la 5 lei.Imi pare rau ca nu am mai gasit marimea mea si la celelalte modele.Am continuat cu deodorantul Cien (imi plac foarte mult aceste produse, si am tot cautat fardul de obraz si sapunul lichid cu roz cu aroma de floare de lotus, dar din pacate nu le pot gasi nicaieri), fondul de ten Miss Sporty, Cutiuta cu minuni Oriflame, alaturi de rimelul Wonder Lash.

Si cum am ajuns si eu intr-un sfarsit in fata standului Essence, mi-am luat mult dorita oja Choose Me si un luciu cu aroma delicioasa de floarea dragonului.


Cred ca asta a fost cea mai consistenta captura si ultima pe aceasta vara...Timpul nu imi permite, asa ca le iau pe bucatele.
Ce spuneti?va plac produsele mele?

Inchei cu o poza de la mare...deja imi este dor sa pot sta pe plaja la o sesiune de "relaxare"!


Va pup!

4 comentarii: