vineri, 28 septembrie 2012

Un mic "haul"...

 Cum va spuneam cu o postare-doua in urma, luna Septembrie a fost mult mai frumoasa decat m-as fi asteptat si presarata de mici cadouri.A fost ziua mea, dar nu am tinut nici o petrecere, pentru ca mi-am dorit sa fie mai mult o zi de relaxare, doar cu familia si cu prietenul meu.
In curand voi pleca la facultate si imi va fi foarte dificil sa ma impart in ambele locuri.Si cum rar am ocazia sa ajung acasa si sa pot sta mai mult de 2 zile, stau pe cat posibil acasa cu ai mei.

Luna s-a aratat bogata pentru mine in ceea ce priveste cosmeticele.Am fost rasfatata cu produse pentru par(preferatele mele!) si cateva luate de mine care au fost necesare pentru ca si-au cam dat duhul cele din trusa mea.



Incep prin a va prezenta produsele pe care le-am ridicat ieri de la posta si care mi-au inseninat toata dupa amiaza.Le-am studiat amanuntit si abia astept sa le folosesc!

De la Triodeluxe si de la Magazinul online Dacic Cool am primit catre testare urmatoarele:

-Sapun de Marseille cu smochine
-Crema hidratanta Anian


-Lotiunea Chel Stop Hofigal
-Sampon 5R Hofigal
-Sapun lichid moale vegetal Hofigal
-Balsam de par Hofigal
-Supliform


Iar eu mi-am cumparat capsule de la Pro Natura cu Laptisor de Matca si ceai de Coada Soricelului.




De la Pantene am primit gama Anti Breakage compusa din -Sampon
                                                                                   -Balsam
                                                                                   -Tratament 2 minute pentru varfuri despicate




De la parintii mei am primit acest set Viva By Fergie si sunt placut impresionata de parfum, desi ambalajul si culorile lasa cu mult de dorit.De ce oare s-au gasit sa puna acel verde?!







Si nu in ultimul rand acesti pantofiori si aceasta geanta de la prietenul meu.



Si ca mici atentii care mi le-am acordat mie, acest rimel Supershock pentru ca toate mi se uscasera, si trei oje de la Gabrini care pana la urma au ajuns pe mana mamei..
Revista Libertatea pentru Femei este mereu una din preferatele mele, alaturi de Click pentru Femei/sanatate, dar nu am gasit nici una din aceste doua saptamana aceasta.Nu stiu ce s-a intamplat.




Abia astept sa incerc produsele de la Hofigal pentru ca multe persoane le-au laudat.Colega mea de camera avea probleme serioase cu parul si caderea acestuia, si dupa ce a investit sume uriase in produse de la firme cunoscute, a ajuns la concluzia ca au fost bani aruncati pe geam degeaba.Si intr-un final a ajuns la lotiunea Chel Stop de care a fost foarte foarte multumita...

Cele de la Pantene sunt deja in folosinta si cat de curand o sa va spun parerea mea despre ele.


Voi ce v-ati mai cumparat recent?



Nu uitati sa participati la giveaway-ul Fashion Queen unde aveti sansa de a castiga o fusta, si la cel Magielle unde va ofer un set de lenjerie!

9 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu placere si la multi ani din partea mea!

    Foarte interesante produsele, gama de la Pantenne pare interesanta! pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Raluca!
      Eu pana acum am evitat Pantene, nu stiu de ce...dar sunt super!Cel putin gama aceasta m-a uimit!

      Ștergere
  2. In primul rand "la multi ani!!!" sa ai parte de tot ceea ce iti doresti. Si eu mi-am sarbatorit ziua de nastere in compania celor mai apropiate persoane, dar asta pentru ca nu imi place sa procedez altfel.

    Sa folosesti cu placere toate produsele, cel mai mult imi place cadoul prietenului tau, foarte frumos din partea lui! :)
    Gelul Supliform mi se pare a fi foarte bun!

    Pupici!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Simona!
      Inca nu am folosit gelul..nu prea am celulita, dar am niste vergeturi.Pe prospect scrie ca e bun si pentru asta...o sa ii dau o sansa :)

      Ștergere
  3. pantofii aceia sunt exact ce vreau si eu :)...sa-i porti cu drag !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Coco!SI mie imi plac foarte mult si ma mir ca a gasit ceva pe gustul meu..si marimea!:)

      Ștergere
  4. La multi ani Ana, sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Ana,

    Daca nu ai facut-o inca, te astept sa te inscrii la primul giveaway de pe blogul meu. Sunt trei premii puse in joc!

    Pentru mai multe informatii viziteaza:
    http://clothesabcs.blogspot.ro/2012/09/primul-giveaway-fashionshoppinggossip.html

    Succes!

    RăspundețiȘtergere