sâmbătă, 27 octombrie 2012

Ce am mai cumparat/primit..

Astazi o sa va prezint ultimile produse care au ajuns in posesia mea cat de curand.
Am inceput sa fiu mult mai cumpatata in ceea ce privesc hainele pentru ca s-au adunat cateva pe care le-am si uitat si am gandit ca este o ocazie perfecta sa ajunga fiecare sa fie purtate.Asa ca am dat banii mai mult pe cele necesare.
DIn Lidl niciodata nu pot pleca fara sa imi mai iau un deodorant Cien.V-am spus deja ca sunt preferatele  mele, si varianta aceasta pe roz abia o incerc.
Ojele mi-au placut foarte mult si desi vara a trecut, eu inca mai port culori in nuante deschise, cum ar si roz, portocaliu si turcoaz.



De la Alexantza am primit 3 perechi de cercei foarte frumosi si delicati.Sunt cu filet si fiecare pereche a fost deja purtata cu diferite tinute.Cei cu floricele albastre sunt preferatii mei.Ceasul este foarte frumos si cute si deja a fost admirat de multa lume.Iar inelul, superb!Abia astept sa vi-l arat intr-o postare urmatoare!




De la Magazinul Online Dacic Cool am primit suplimente alimentare ce ma vor ajuta sa trec mai usor peste acest anotimp capricios si sa evit raceala si gripa.
Cat de curand va voi vorbi despre beneficiile acestor produse si cum m-am simtit dupa ce le-a luat.




Lista continua cu produsele Gosh care sunt excelente!Rimelurile m-au impresionat pozitiv si urmeaza o serie de review-uri cat de curand.

Si nu in ultimul rand, sapunul cu Lavanda de la Savonelle.Miroase foarte frumos si imi lasa pielea catifelata...dar mai multe veti afla intr-un articol special dedicat acestuia!



Voi cu ce v-ati innoit dragele mele?

13 comentarii:

  1. Ma bucur mult ca-ti plac accesoriile, draga mea! :*
    De abia astept sa primesc si eu suplimentele, deja incep sa racesc si imi vor prinde numai bine.
    Sa nu mai zic ca rimelul Catchy Eyes e pe wishlist-ul meu de cateva saptamani! <3
    Ah, si de abia astept sa vad ce ne spui de sapun, eu l-am avut pe cel cu cafea, dar vreau sa dau o comanda si nu pot alege intre ele, le vreau pe toate! :))
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu iti multumesc tie Alexandra!A fost o surpriza foarte frumoasa!
      Te pup!

      Ștergere
  2. sa le folosesti pe toate cu placere, in continuare.
    si eu as purta oja rapsodi la o tinuta burgundy, purple plumb, daca as avea-o :)
    avem sapun asemanator, al meu are in plus geraniu, ca aspect e putin mai inchis, e super!

    te pup, in curand voi arata si eu ce mi-am mai luat in ultima vreme.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa vad si cumparaturile tale!Pe mine m-au atras mai multe, dar sunt cam stramtorata la buzunar si trebuie sa iau cele necesare mai intai..
      Te pup!

      Ștergere
  3. Fabulous products, I would need the one for sensitive skin. I am your new follower from Rome.

    RăspundețiȘtergere
  4. lovely stuff! cool :)
    xx the cookies
    samecookiesdifferent.blogspot.com
    share the feeling
    visit <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Nice stuff!Sunt curioasa de bb creamul de la gosh.Eu am o pudra de la ei,care din pacate e prea inchisa si nu prea mi-am facut o parere..PS: Nice blog, doar ce l-am descoperit :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit Maia!
      Cat de curand o sa scriu despre el, dar pot sa iti spun de pe acum ca este foarte fain si sunt multumita de el, spre deosebire de cel de la Garnier care m-a dezamagit...
      Te mai astept pe blog!

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Le-am primit spre testare de la firma Gosh din Danemarca.

      Ștergere