vineri, 12 octombrie 2012

Nails of the week

V-am mai spus ca am reusit sa imi cumpar oja Choose Me de la Essence.Este nuanta pe care mi-am dorit-o de foarte mult timp, si evident este una din preferatele mele, indiferent de anotimp.
Dar acum ca vremea s-a mai schimbat, parca merge tot mai bine aceasta culoare.
Toata vara am purtat culori cat mai rebele, neon, in modele cat mai diferite, iar acum a venit momentul sa scot la vedere cateva din ojele pentru acest sezon mai racoros.


Este un verde foarte frumos, cu irizatii aurii, iar doua straturi sunt suficiente pentru a capata unghia culoarea exacta care ne este prezentata in sticla.
Se usuca extrem de rapid si are o viata destul de indelungata (spal vase toata ziua, si nu a patit nimic!)





Ce-mi place cel mai mult este ca nu-mi ramane deloc unghia patata atunci cand indepartez oja, si se ia usor, chiar daca are in compozitie usoare particule de sclipici.Ma descurc foarte bine cu o discheta demachianta.


Voi ce culori purtati toamna dragele mele?

11 comentarii:

  1. Ce frumoasa e,eu nu o am dar o fur eu odată de la cumnățica mea și ma dau :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte frumoasa nuanta. Mor de ciuda ca in Oradea nu se gaseste Essence:(. Pup:*

      Ștergere
    2. Eu a trebuit sa ajung tocmai la Iasi pentru ea.Si zilele astea am auzit ca ar fi adus cateva si la mine in oras.Deci cat de curand o sa ajunga si la tine.
      Pupici SImona!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Multumesc!:)
      Si mi-e mi-a fost draga inca de cand am vazut-o pe internet pe blogul unei fete.

      Ștergere
  4. Superbe! Superbe! Superbe! Ale mele-s la fel de stralucitoare, dar pe gri si imi plac mult. Imi place mult culoarea aleasa de tine. Ai gusturi bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ana-Maria!
      Si eu am incercat varianta pe gri si a fost foarte frumoasa, dar din pacate s-a stricat si nu a mai putut fi aplicata pe unghii.
      Te pup!Te mai astept pe blog!

      Ștergere