miercuri, 31 octombrie 2012

Nails of the week

Intr-o escapada rapida prin mall, am atentat din nou la portofel si mi-am luat o oja.Una Flormar desigur pentru ca sunt preferatele mele.

Deocamdata m-am oprit la o culoare nude, un alb laptos, potrivit pentru french manicure, dar cum nu am timp pentru manichiuri elaborate, am purtat-o simplu in 2 straturi, iar pe inelar pentru un plus de stralucire am adaugat sclipici de la Gabrini.

Este nuanta 22 din gama Supershine.






S-a mentinut 4 zile fara nici o problema, dar apoi a inceput sa-si piarda din luciu.Ce ma supara cel mai tare e sclipiciul...nu stiu ce se intampla, dar de la un timp am observat ca acesta mai tare matuieste oja de la baza.Dar cam asta ar fi marea mea suparare..


Voua va place noua mea oja?Ce ati purtat saptamana aceasta?

10 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc!L-am castigat la un giveaway organizat de Alexantza.
      E foarte simpatic :)

      Ștergere
  2. Iubesc flormar 22!! Si ce frumos e inelul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Si mie imi place foarte mult!
      Te pup!

      Ștergere
  3. Foarte drăguță oja,mai făcut curioasa cu sclipiciul ,trebuie sa-l urmăresc sa vad :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. SI mie imi place foarte mult si cred ca o sa o port si saptamana urmatoare:D
      Daca vezi vreo schimbare sa-mi spui!
      Te pup!

      Ștergere
  4. Ce unghii frumoase ai:X De inel nu mai zic, pur si simplu m-am indragostit 8->

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Si mie imi este foarte drag inelul!Te pup!

      Ștergere