duminică, 7 octombrie 2012

Random talk+castigatoarele giveaway-urilor...

Dragele mele, stiu ca am lipsit putin de pe blog, dar asa cum v-am mai spus, am plecat de acasa spre facultate si mi-a fost destul de greu cu bagajele.Si nici nu am avut internet...dar acum totul este ok, si am revenit!

Inca imi este greu sa ma acomodez cu mutarea, pentru ca mereu am parte de noi intamplari, cunosc noi persoane, si imi gasesc greu locul..

La facultate materia este din ce in ce mai diversificata si grea, dar incerc sa fac fata provocarilor si sa fiu o studenta stralucitoare, mai ales pentru mine si familia mea.Imi doresc sa ii fac mandri pe toti cei care au incredere in mine si mi-au oferit sprijinul lor atunci cand am avut nevoie.



Stiu ca asteptati cu multa emotie numele celor doua castigatoare ale giveaway-urilor ce au avut loc pe blog.Tin sa va multumesc pentru intelegere, si ca nu mi-ati trimis mesaje sa ma intrebati mereu de ce am intarziat cu afisarea acestora.Acest lucru imi demostreaza ca imi cititi blogul si ca imi sunteti alaturi!

Castigatoarele celor 2 concursuri de pe blog, au fost extrase inca de ieri.Sponsorii au confirmat, si nu-mi ramane decat sa va felicit!
.

Castigatoarea concursului Fashion Queen si fericita posesoare a unei fuste in doua culori este...







Castigatoarea concursului Magielle si fericita posesoare a unui set de lenjerie intima este...







Felicitari dragele mele!Sper ca v-am facut o surpriza placuta, si ca va bucurati de premiu!
O sa va contaztez eu in urmatoarele 48 de ore in cazul in care nu vedeti aceasta postare.

4 comentarii: