miercuri, 24 octombrie 2012

Traieste viata ca o poveste

Ce fata nu si-ar dori sa devina o printesa?

Este un vis care ne invaluie copilaria si ramane ascuns undeva in adancul sufletului dar imprastie in jur parfumul suav si fin, al dorintelor noastre..

Inchid ochii si respir adanc, iar mirosul iasomiei din gradina ma invaluie si ma seduce, si deja ma visez in mijlocul unei paduri imbracata in rochita rosie si simpla asortata doar cu o bentita la fel de rosie si stralucitoare.

Vantul adie prin frunzisul verde si imi aduce mireasma dulce si senzuala a unui parfum necunoscut.Ma pierd in desisul padurii si caut si caut fara incetare...
Ce s-a intamplat?..M-a trimis mama la bunica si eu m-am ratacit?

Parfumul se simte mai intens si mai puternic, iar eu pasesc nesigura prin frunzisul moale si ratacesc in nestire, inspirand aromele calde care imi invaluie simturile si nu ma mai satur, si ma bucur de verdele padurii, de roua proaspata de pe frunze si de frumoasa mea rochie rosie...

Dar linistea imi este perturbata de un fosnet discret..intorc capul speriata si o clipa imi trece prin cap ca un lup rau ar putea sa ma manance.
Sunt tare speriata si privesc atenta in jur, si zambind descopar ca undeva in apropiere este iubitul meu care se apropie timid cu bratele deschise si ma imbratiseaza tandru..

-Ce frumos mirosi! imi spune el, iar eu mirata ii spun ca padurea e de vina.

Dar mana lui curioasa imi desface bentita din par si un parfum discret si fin imi ameteste simturile.Inspir cu putere si realizez ca am parfumat bentita cu parfumul Demi More primit de la el.

Deschid ochii si padurea dispare...ma trezesc si raman doar cu esenta calda a parfumul ce imi ce-mi acopera trupul imbracat in rochia de culoarea rubinului, asemeni curioasei Scufitei Rosii a lui Charles Perrault.Dar curiozitatea ma impinge sa continui povestea in lumea captivanta a viselor!



Acesta continua zi de zi prin mireasma intensa si senzuala a buchetului de Ylang-Ylang tahitia, iasomie sambac si lemn de santal







Acesta este noua provocare lansata de Oriflame:sa fiti protagonistele propriei povesti!
Voi ce printesa va doriti sa fiti si de ce?


Un comentariu: