luni, 12 noiembrie 2012

BB Cream de la Gosh Cosmetics


A venit momentul sa va povestesc despre un produs care mi-a depasit asteptarile si care m-a impresionat intr-un mod pozitiv.
Au inceput sa apara din ce in ce mai multe produse de acest gen, si sa fiu sincera, sunt inca dezorientata pentru ca nu stiu spre care sa ma indrept.Am fost dezamagita complet de BB-ul de la Garnier si mi-am spus ca nu le voi mai incerca, dar iata ca m-am razgandit.

It's about time to talk about a product that had surpassed my expectations and impressed me in a positive way.These type of products apear increasingly more and i find myself really disoriented because i don't know wich one to choose.In the past i've been tottaly dissappointed by garnier's BB cream, so i've told to myself that i shall never try another one, but looks like i've changed my mind.

O sa va vorbesc de spre BB Cream-ul de la Gosh.
I'll talk about BB Cream from Gosh.

Se prezinta sub forma unui fond de ten foarte hidratant, ce poate fi folosit si ca primer.
Eu am nuanta Beige si este perfecta pentru tenul meu.Oricum, este un produs care se adapteaza nuantei tenului foarte rapid, desi el apare ca fiind usor portocaliu.
The product prezents itself as  very moisturizer cream with a little bit of foundation that can be used as primer.I've got Beige and it's perfect for my skin.It's a product that adapts perfectly to the natural skin shade, althought he appears to be a little bit orange.

Cum v-am mai spus si in alte dati, tenul meu este mixt cu usoare tendinte de ingrasare atunci cand este cald afara.Ei bine, acum este invers.O data cu aparitia frigului, tenul meu a inceput sa fie din ce in ce mai uscat, apar foarte multe cojite si incerc sa il hidratez cat mai corect atat din interior, cu multe fructe, legume si apa, cat si cu produse bogate in nutrienti.
Acest produs este foarte bun, si spre deosebire de fondurile de ten care de obicei imi accentuau zonele cu probleme si imi scoteau in evidenta extrem de mult cojitele,  le inmoaie si le mascheaza patrunzand foarte bine printre ridule profunde.
As i've told you before, my skin is mixt with oily portions when it's hot outside.Well, now it's dried.
Now that it is cold outside, my skin started to be dried, so i'm trying my best to hidrate, drink a lot of water and eat fruits and vegetables and use hidrating and moisturezing products.
This product is very good and well formulated, because most of the foundations that i've used, weren't what i needed.This BB cream, goes into the depth of the wrinkles and soft lines and covers them.




  Un alt lucru ce m-a impresionat la acest BB Cream, este ca detine un factor de protectie solara 15 care protejeaza pielea impotriva rezelor UV.
Rar am vazut ca un fond de ten sa indeplineasca aeasta cerinta asa ca pentru mine nu poate fi decat un mare plus ca nu trebuie sa aplic inainte o crema necesara acestei ingrijiri.
I was also impressed by the fact that this BB Cream has a 15 sun protection factor that helps protect your skin from UV damage.
I've seen really rarely a foundation that has SPF, and i am glad that i don't have to aply another product before that has this element.

Vine ambalat intr-un tub negru, mat, ce il protejeaza de razele solare.De asemenea, a venit sigilat, cu o folie de aluminiu, si este foarte practic fiind usor de utilizat atunci cand produsul se termina.Eu apas usor de capatul tubului pentru a scoate cantitatea necesara

Comes packaged in a blak tube, well protected by sun.Came sealed with an aluminum foil, very practical because it is a squeezy tube.






Si desi este un fond de ten mai usor, sa stiti ca la capitolul acoperire, sta mai bine decat fondul de ten de la Oriflame despre care v-am vorbit zilele trecute,Deci, am facut o usoara paralela intre aceste 2 produse pentru a-mi forma o idee.
And thought it's a very light foundation, at coverage it's way better that the Oriflame foundation that i've talked to you last week.So i did a sligh comparison between these two products for me to form an opinion.

Imi acopera foarte rapid roseata, si urmele mai accentuate de pe obraz.Rezistenta este ok.Cred ca 4 ore sunt suficiente, dar oricum, imi mentine nuanta uniformizata mai mult timp, si nu pare tenul incarcat ori lucios asa cum ma asteptam sa se intample.Deci hidrateaza, dar fara sa incarce tenul.
It covers really quicly my redness, and all the imperfections on my cheek.Ressistance is ok.I think four hours are enogh.It keeps my skin colour uniform, and doesn't looks heavy on my skin as i espected.
Cred ca ar fi un produs foarte ok de purtat vara cand dorim o acopeire mai usoara si un ten mai luminos.Eu prefer sa il pastrez pentru zilele in care nu imi trebuie o acoperire mare si doresc doar o mai buna uniformizare a nuantei tenului.Este un primer perfect,si fond de ten in acelasi timp,purtat aproape zilnic pentru ca finish-ul este natural.
I think it's perfect for summer days when we don't need full coverage.It's a perfect primer, and foundation at the same time, worn most of the time because I like it's natural finish.
All in all, I like this BB Cream.

Voi ce spuneti dragele mele, ati incercat vreun BB Cream?Care este prefertul vostru?

4 comentarii:

  1. cateva mostre de la garnier in uk si mi-a placut, de la alta firma nu si nu pot face comparatii. observ pe mana ta un glow, ceea ce la garnier nu am vazut, facand tenul mat, cel putin pe al meu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am incercat BB-ul de la Garnier dar nu mi-a placut deloc..nuantele erau foarte inchise pentru mine si e ciudat pentru ca eu am tenul usor masliniu.
      Cel de la Gosh e perfect, si da,imi ofera o stralucire foarte frumoasa si naturala a tenului.
      Te pup!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Eu am fost foarte bucuroasa cand am aflat ca il voi incerca.Este nuanta perfecta pentru mine si imi place finish-ul natural si glowy :)

      Ștergere