miercuri, 21 noiembrie 2012

Review Balsam de buze Fructul Pasiunii

Cand e vorba de ingrijirea pielii, mereu ma indrept catre produsele handmade.Imi inspira mare incredere, iar ingredientele naturale spun deja totul.Pasiunea mea pentru sapunuri naturale, uleiuri naturale, si tot ce tine de aceasta gama de produse destinate ingrijirii corporale, a inceput in urma cu un an, cand am descoperit pe internet sapunurile naturale, si incetul cu incetul am inceput sa devin mult mai atenta la produsele pe care le aplic pe fata, mai ales dupa experienta neplacuta pe care am avut-o cu Vichy Normaderm.


Saptamana trecuta, Irina mi-a trimis sa testez de la Pravalia ei de sapunuri naturale, 2 produse, si anume: una bucata sapun natural Duo Delight (despre care voi vorbi intr-o postare separata) si una bucata balsam de buze.




Descriere oficiala:

Un balsam cu aroma de Pasiune.
Catifeleaza, hidrateaza si protejeaza buzele de actiunea factorilor externi. Are si actiune reparatoare in cazul buzelor crapate, exfoliate, reepitelizandu-le. Extractul de sfecla rosie coloreaza usor in roz/rosu natural buzele, iar extractul natural de fructul pasiunii ii da o aroma suava, incitanta.
Poate fi utilizat si peste ruj-ul obisnuit pentru mentine mai mult timp culoarea pe buzele dumneavoastra.


Inainte de a va spune parerea mea despre acest balsam de buze, mentionez ca este primul produs natural pentru buze pe care il incerc.Pana acum am folosit doar gloss-uri, rujuri si ocazional, balsamul de la Nivea dar la care am renuntat pentru ca nu i-am suportat gustul si senzatia de pelicula unsuroasa lasata pe buze.

Balsamul vine ambalat intr-un recipient clasic, alb, pe capacul caruia gasim detaliile necesare, cum ar fi:ingredientele, producatorul, data expirarii, gramaj.

Am fost foarte entuziasmata de acest produs, si cand am primti coletul, l-am deschis cu nerabdare pentru ca am vrut sa il incerc imediat.

La prima aplicare, nu s-a intamplat nimic deosebit.Era solid, dur,asemenea unui unt, si nu mi-a lasat nici o urma pe buze.Asa ca am insistat, si abia apoi am aflat: produsul in contact cu pielea, se topeste(normal, ca doar are in compozitie numai uleiuri naturale).Deci trebuie insistat putin, pentru ca balsamul sa lase o pelicula pe buze puternic hidratanta, cu o usoara tenta rosiatica si un luciu superb!

Da, sa va spun sincer, nu m-am asteptat la acest lucru.Cum v-am spus si mai sus, am avut si balsamul de buze de la Nivea cu cirese, si imi lasa pe buze o senzatie de produs unsuros,de crema care nu intra in profunzimea pielii ci ramane doar la suprafata pentru decor, si atunci cand batea vantul, imediat simteam praful pe buze si parul se lipea imediat de buze ramanand lipicios.

Cu acest balsam nu am patit nici de acest gen, pentru ca uleiurile sunt absorbite rapid, si luciul ce ramane nu este deloc deranjant pentru ca nu se simte fals, ci placut, fara a fi uleios sau lipicios.

Mare fana a fructului pasiunii, nu sunt, desi imi plac aromele tropicale, dar acest balsam este incredibil de delicios si mirosul divin!Mirosul nu este persistent si nici foarte puternic, dar placut, c eimi aduce aminte de vara, de fructe coapte si dulci.Gust nu are, si ma bucura acest fapt.Nu sunt genul care isi roade buzele pana la sange, dar am momente cand imi mai umezesc buzele ori aplic produsul mult mai in interior, si asa ajung sa gust fara sa vreau din gramada de chimicale ale produselor pentru buze, si sunt oribile.

Ce imi place cel mai mult la acest balsam de buze este efectul sau.Cand l-am incercat prima oara, buzele mele erau super uscate, cu portiuni care ma usturau, si pline de denivelari.E ca atunci cand uitam sa bem apa intreaga zi si buzele sunt ca si o hartie creponata (alta comparatie nu am gasit pentru senzatia pe care o aveam in acel moment :) ).Mi-a calmat rapid usturimile, hidratat portiunile uscate si mi-a oferit cele mai catifelate buze din lume.

Dar sa nu uit de culoarea sa!Are in compozitie pudra de sfecla rosie.Coloreaza superb buzele, intr-o nuanta calda si subtila de rosu care se mentine un timp indelungat, chiar si dupa ce uleiurile au fost absorbite complet (atunci cand ies in oras si vremea este destul de rece, rujul/luciul/balsamul/unguentul si orice aplic pe buze, parca se evapora, dupa 15 minute petrecute in aer curat.Nu inteleg de ce, si poate mi se intampla doar mie, dar cu balsamiorul de la Pravalia de sapun nu patesc asa, pentru ca si dupa 2-3 ore el tot pe buze este, si luciul e acelasi,si culoarea are aceeasi intensitate).

Il aplic dimineata, inainte de a pune pe buze ruj,pentru ca sunt foarte moi buzele si astfel rujul patrunde cu usurinta printre toate crapaturile fara a arata inestetic, apoi seara inainte de culcare, si evident in timpul zilei.
Cred ca il folosesc destul de des, dar avand in vedere compozitia sa, cred ca ma va tine o perioada destul de indelungata (sper, pentru ca prietenul meu este deja indragostit de acest balsam de buze si mereu il "fura" din geanta de cosmetice, si ma intreaba daca il poate lua el).


Ingredientele sunt urmatoarele: unt de shea, ulei de migdale, ceara naturala de albine, ulei de ricin; pudra de sfecla rosie; parfumant natural de Fructul Pasiunii.

Sincer, a devenit un produs care nu imi lipseste din geanta.Este mic, practic si il iau cu mine peste tot, pentru ca face aplicarea rujului mult mai usoara, si atunci cand nu doresc o colorare intensa, este cel mai potrivit, plus hidratarea completa de care are nevoie buzele mele de cand frigul s-a instalat la noi.

Il recomand din toata inima si daca ar fi sa ii dau o nota, aceasta ar fi 10!Iti multumesc Irina pentru acest mic "cadou".Mi-a salvat buzele de frigul neiertator!

Il gasiti disponibil in magazinul online Pravalia de sapun la pretul de 10 lei, dar si pe pagina de facebook Pravalia de sapun, unde Irina raspunde cu prompitudine mesajelor.
Este disponibil si in alte doua variante: cu mango, si cu cafea.


7 comentarii:

  1. Mi-a captat atentia chiar din titlu!
    Pacat ca poate fi comandat doar on line.
    Sa il folosesti cu placere in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Adina!
      Sa stii ca poti comanda balsamul de buze si printr-un mesaj pe facebook.Irina iti va raspunde imediat, si produsele ajung foarte repede.
      Te pup!

      Ștergere
  2. foarte interesant. nici eu nu am folosit pana acum un balsam natural...cred ca e super!
    acum doar ce mi-am luat un balsam Labello cu aroma de cirese...sunt multumita (pana acum) :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Din cate am inteles de la niste colege, balsamurile Labello sunt defapt Nivea.
    Dar nu sunt sigura.Oricum, e perfect cel cu Fructul Pasiunii pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Numai gandul ca e cu fructul pasiunii il face tentat :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un adevarat rasfat pentru bune!Si mirosul superb!

      Ștergere
  5. suna bine descrierea si imi plac ingredientele. Acum, o data cu vremea rece, trebui sa am asa ceva

    RăspundețiȘtergere