luni, 5 noiembrie 2012

Review-Crema hidratanta Anian

Dragele mele, astazi o sa va vorbesc despre o crema ce si-a facut recent aparitia printre produsele de ingrijire pe care le folosesc cu regularitate pentru ingrijirea corpului.

Cu amabilitatea Triodeluxe, crema hidratanta Anian cu Aloe Vera a ajuns in posesia mea si de 2 saptamani o folosesc zilnic imediat dupa exfoliere si baie, pentru ca pielea imi este uscata indiferent de gama de produse pentru care optez.



Este o crema de o consistenta vascoasa, asemanatoarea cu cea a cremei Nivea cu ambalaj albastru metalic, dar spre deosebire de aceasta, crema Anian are o formula mult mai usoara care se intinde mult mai bine.Genul acesta de creme tind sa fie destul de grase si untoase, deci ma asteptam sa fie greu de aplicat si sa lase o pelicula uleioasa la suprafata, crezand de asemenea ca absorbtia acesteia se va face intr-un timp mai indelungat, dar a fost chiar ok.



Desi se prezinta sub aceasta forma, este un produs de intra repede in piele.
M-am putut imbraca imediat dupa ce am aplicat-o pe o zona destul de mare, deci din partea mea are un mare plus!

Este o crema rezistenta la apa.Producatorul ne spune ca este si un produs antibacterial impotriva petelor de piele.Cu privinta la acest aspect nu va pot da multe detalii, pentru ca nu am pete pe piele, dar mi-a redat elasticitatea pielii si mi-a reglat, sa spun asa, nivel hidric al acesteia.


Cred ca v-am vorbit de atatea ori de problemele mele cu schimbarile de anotimp si cu vantul in principal.Sunt plina de crapaturi si de cojite inestetice din cauza pielii deshidratate, desi consum zilnic 2 litri de apa si ma spal pe maini cu sapunuri calmante si hidratante.

Este necesara o cantitate foarte mica de produs pentru ca se intinde bine si nu a fost necesar sa aplic un al doilea strat pentru rezultate optime.

Trebuie sa va spun ca timp de 2 zile a trebuit sa o folosesc pe post de crema de fata (va rog sa nu ma judecati pentru asta) pentru ca mi s-a terminat crema de la Gerovital, si cum nu am putut sa ies la cumparaturi, mi-am spus ca nu imi poate face rau.Si nu regret!

Am aplicat-o dimineata, inantea machiajului si fondul de ten s-a intins cu mult mai bine decat de obicei.S-a comportat perfect atunci cand am aplicat fardurile si tenul nu mi-a stralucit deloc in timpul zilei.Ba chiar m-am simtit foarte comfortabil si ok, spre surprinderea mea, avand in vedere ca este o crema destul de "grasa".

Despre mirosul acesteia ca pot spune ca este delicat si placut, aducand usor cu planta de Aloe Vera care este prezenta in compozitie..Nu este deranjant desi se pastreaza aproximativ 2 ore.

Vine ambalata intr-o cutie de plastic alba, care nu lasa razele solare sa patrunda usor catre produs.Toate informatiile necesare sunt gasite pe ambalaj:ingrediente, producator(Anian),cantitate(200 ml), data expirarii(12 luni de la deschidere), caracteristici.

Ingrediente:aqua,ethylhexyl stereate,paraffinum liquidum,glycerin, stearic acid, petrolatium,glyceryl stereate,peg-100 stereate,aloe barbadensis, cetylalcohol,cera microcristallina,dimethicone,sodium carbomer,allantoin,panthebol,tocopheryl acetate,disodium edta,propylparaben,imidazolidinyl.urea,parfum,hexyl cinnamal, lilial,linalool,benzyl alcohol,methylcholoroisothiazolinone, methylisothiazolinone.


                                                                               (click pentru marire poze)

Ce mi-a atras atentia intr-un mod placut este faptul ca aceasta crema este din Spania.Am mai avut contact cu unele produse de acolo, si am fost foarte multumita de ele.

Pentru mine a devenit crema perfecta pentru zilele friguroase si un ajutor de nadejde pentru maini impotriva pielii uscate.Cred ca este ideala pentru zilele de iarna.Desi este indicat sa fie folosita pe corp, nu imi este frica sa o pun si pe ten pentru ca nu mi-a provocat iritatii, nu mi-a infundat porii si mi-am simtit pielea foarte elastica si bine protejata de frigul de afara.Este o crema puternic hidratanta si cu rezultate imediate pentru persoanele cu o piele uscata.

Navigand in magazinul online Triodeluxe, mi-au mai facut cu "ochiul" urmatoarele produse, tot pentru ingrijirea corporala si cea a parului(stiti deja cat de mult tin la parul meu)..






                   Click pe imagine pentru directionarea catre produsul din magazinul online


Voi ati ncercat produsele Anian?Care este preferatul vostru?


6 comentarii:

  1. Eu m-am indragostit de cremele de maini. Un vis...
    Acum ma tenteaza si aceasta crema. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt foarte multumita de aceasta crema.Este perfecta pentru orice!

      Ștergere
  2. Masca rosie de par este cea pe care o folosesc eu in prezent, cam de un an cred. Nu mai am de gand sa o schimb prea repede, o recomand, in rest nu am incercat niciun alt produs din cele expuse de tine.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desi nu am parul cu probleme, prefer sa previn, de asta m-am indreptat catre masca asta :)
      Te pup Simona!

      Ștergere
  3. O sa mi cumpar si eu masca.AM citit numai pareri pozitive despre ea si despre produsele Anian in general

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am ajuns la concluzia ca produsele Anian chiar sunt bune.Sper sa strang banuti curand sa dau o comanda mai maricica.Vreau aproape fiecare gel de dus din magazin :D

      Ștergere