vineri, 23 noiembrie 2012

Review Lapte de corp cu ulei de argan bio Dr.Soleil


Buna dragele mele!

Am lipsit o scurta perioada de pe blog (cred ca 3 zile) pentru ca problemele de sanatate nu imi dau pace, si incerc sa stau cat mai linistita in pat si sa respect indicatiile medicului.

Astazi o sa va vorbesc despre un produs primit recent catre testate si care a devenit imediat preferatul meu, si chiar preferatul lunii.Este vorba de Laptele de corp Hydra Plus de la Dr.Soleil imbogatit cu ulei de Argan bio.

Produsele firmei Dr.Soleil le-am zarit intr-o zi ploioasa in vitrina unui plafar din orasul in care locuiesc.Initial, m-au atras sampoanele si am vrut sa dau iama in ele,dar avand in vedere ca probleme cu matreata le rezolv cu mare greutate, m-am "temperat".Mi-ar fi placut sa gasesc de la Dr.Soleil balsam pentru par, dar se pare nu au in gama si acest gen de produse, dar cum nu aveau decat sampoane, am plecat cu mana goala si am ajuns sa ma interesez pe internet de aceste produse si asa am ajuns pe site-ul lor unde am descoperit o gama intreaga de produse.

Daca inainte nu dadeam mare importanta ingrijirii pielii corpului si nu eram foarte tentata de acest gen de produse, acum, dupa ce s-a instalat frigul si pielea mea a inceput sa se usuce excesiv,nu numai la nivelul coatelor si a genunchilor, ci peste tot, si si-au facut aparitia "solzii" de pe picioare (eu asa le spun) plus zone pline de cojite si uscate excesiv, m-am vazut nevoita sa apelez la toate lotiunile care le aveam prin casa ca sa pot mentine sanatatea si frumusetea pielii un timp indelungat.Daca vara am putut sa "uit" sa folosesc lotiune de corp si creme, acum nu pot iesi din casa fara sa aplic macar un strat de produs pentru un plus de hidratare si protectie impotriva frigului neiertator.

Laptele de corp se afla in wishlist-ul facut zilele trecute, si sunt foarte bucuroasa ca am reusit sa incerc acest produs si sa imi formez o parere despre el.

De cand am primit produsul, l-am folosit cu regularitate zilnic, dupa fiecare dus timp de o saptamana, si acum va pot spune si parerea mea despre el.



Ce spun ei despre produs:
Contine agenti activi de hidratare si in plus, ulei de argan BIO. Uleiul de argan BIO – obtinut prin presare la rece – are proprietati remarcabile pentru piele, prevenind uscarea si imbatranirea. Are efect hidratant, cicatrizant, antirid si antivergeturi. Intra rapid in piele, lasand-o catifelata si stralucitoare.  
Potrivit pentru toate tipurile de piele, inclusiv cele sensibile.

Ca si principiu activ, contine Ulei de Argan BIO.
Uleiul de Argan Bio este bogat in acizi grasi Omega 3 si Omega 6, precum si vitamina E si antioxidanti. Este un remediu eficient impotriva procesului de imbatranire. La nivelul pielii, uleiul de Argan protejeaza pielea de agresiunile externe, hraneste si regenereaza pielea in adancime, pentru o mai buna elasticitate. Uleiul de Argan asigura un tratament antirid exceptional de eficient: combate imbatranirea, lasand tenul luminos si bine hidratat, datorita proprietatilor sale anti-rid. Uleiul de argan estede asemenea recomandat pentru revitalizarea tenului obosit si pentru tratarea iritatiilor.
Nu contine parabeni, parafine sau coloranti.


Imediat ce am deschis capacul, s-a simtit mirosul intens si fresh al laptelui, fapt bucurator, fiind o mare fana a lotiunilor parfumate de corp.Mirosul este placut, chiar intens si proaspat.Ce mi-a placut in mod deosebit, este faptul ca se mentine mult timp.Eu prefer de multe ori ca lotiunea de corp sa fie mult mai intens parfumata si rezistanta pe corp decat parfumul, pentru ca de multe ori uit sa ma parfumez, si aroma laptelui de corp mi se pare de ajuns.A, si sa nu uit sa va spun de pijamalele care au pastrat mirosul  timp de 3 zile...un adevarat rasfat pentru simtuirle mele!

Ambalajul este simplu, de culoare alba, clasic lotiunilor de acest gen, prevazut cu un capac prin care se face dozarea atunci cand strangem usor recipientul si care face ca aerul sa nu patrunda.Ma asteptam ca in timp sa se adune produs si sa devina usor gelatinos in jurul gaurii pe unde iese, dar nu s-a intamplat acest lucru fiind de o consistenta fluida si lejera.Cred ca atunci cand va mai ramane foarte putin lapte de corp in tub, nu va fi nici o problema in a-l scoate afara.

Consistenta laptelui de corp este perfecta!Nu este groasa ca cea a untului, dar nici foarte lichida.Din acest motiv se intinde cu usurinta si nu este necesara o cantitate mare de produs pentru a acoperi o suprafata mai mare de piele, deci, se consuma greu.

Nu lasa urme unsuroase pe piele, textura sa lejera fiind absorbita rapid si complet, astfel ca ma pot imbraca imediat dupa ce am aplicat pe corp.

Dupa numai 4 utilizari, pielea mea se simtea mult mai fina, catifelata si mai luminoasa.Mi-am recapatat hidratarea in zonele in care am avut mici probleme, dar in altele a trebuit sa revin cu un al doilea strat pentru ca pielea sa fie cu adevarat moale.

Un alt aspect care m-a uimit complet este ca dupa ce fac un dus seara, senzatia de catifelare si parfumul inca rezista,chiar daca m-am dat dimineata.How cool is that?

Cred ca este lotiunea de corp perfecta pentru zilele calduroase cand suportam cu greu ceva pe piele, fiind lejera si parfumata intens.
Daca sunteti in cautarea unui produs ieftin, cu putere de hidratare medie, va recomand acest lapte de corp.
Il puteti gasi pe site-ul Dr. Soleil la un pret de 11, 25 lei.

Cantitatea de produs este de 250 de ml.Pentru mine este de ajuns.Abia daca s-a consumat un sfert, desi a fost folosita zilnic pe intreg corpul.Datorita consisntentei acesteia, presimt ca va tine o perioada indelungata.
Imi place foarte mult acest lapte de corp si cu siguranta il voi cumpara!

Ingrediente:aqua, glycerin, glyceryl stereate/ceteareth-20/ceteareth 12/cetearyl alcohol/cetyl palmitate, paraffinum liquidum, caprylic/capric triglycerid, argania spinosa kernel oil, triethanolamine, carbemer, methylchloroisothiazolinone/methylisothiazolinone,benzyl alcohol,parfum.

Voi ati incercat acest lapte de corp?Daca nu, ce produs va doriti sa incercati de pe site-ul celor de la Dr. Soleil?Cat de curand va asteapta o surpriza, asa ca astept sugestiile voastre!

O seara placut dragelor!

6 comentarii:

  1. Gelul pentru curatarea fetei, sunt curioasa cum e. nu am incercat nici un produs de-al lor.

    Sanatate multa si sa te faci bine, puisor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mihaela!Sper sa imi revin complet si sa nu ma mai simt rau pe viitor.Voi avea mai multa grija.

      In curand voi face un review si gelului de curatare al fetei.;)
      Te-am pupat!O duminica frumoasa sa ai!

      Ștergere
  2. Eu folosesc o lotiune de corp(crema),dar ar fi pacat sa nu incerc si un lapte mai ales ca are un pret micut pentru un gramaj de 250 ml:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am fost incantata de pretul laptelui de corp.Dar acum ca l-am incercat, mi-am dat seama ca e potrivit pentru orice tip de piele si pentru oricine avand in vedere ca nu este un produs gras, si ca uneori si un produs la un pret mic poate fi mai bun calitativ decat unul cu un pret mai piperat.

      Ștergere
  3. in sfarsit am gasit un lapte de corp cu ulei de argan care miroase si placut!!!multumesc!!! te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imipare bine ca te-am putut ajuta!
      Te pup si eu!

      Ștergere