sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Savonelle sapun cu Lavanda

Si iata ca a venit momentul sa va vorbesc despre ultimul sapun natural pe care l-am folosit in fiecare zi pentru spalarea tenului, cat si a corpului.

Am preferat sa fac acest review acum, cand am terminat acest sapun de tot, pentru ca mi-am dorit ca acesta sa fie folosit in intregime pentru a putea scrie despre el si despre efectele sale.


Din pacate, aceasta este singura poza pe care o am cu acest sapun, pentru ca imediat dupa ce l-am primit, l-am si folosit si apoi nu mi-a mai dat prin minte sa ii fac poze.



Nu stiu daca v-am mai spus, dar atunci cand vine vorba de produse pentru spalat tenul si corpul, preferatele mele au fost mereu sapunurile dure.

Am incercat cam tot ce este pe piata la ora actuala si unele mi-au placut, altele mai putin...Ba chiar atunci cand eram mica, la fel ca si acum, sapuurile noi cumparate ajung printre rafturile cu hainute si lenjerii pentru ca mirosul lor sa imi improspateze intreg sifonierul.Dar ma intreb, voi faceti asa, sau sunt singura care inca mai este de moda veche?

Cu sapunurile naturale am facut cunostinta in urma cu un an de zile, si mi-am dorit mereu sa am unul acasa si sa incerc cat mai multe si mai diferite retele ale acestora, pentru ca ingredientele naturale sunt foarte importante pentru mine, mai ales dupa ce multe produse profesionale cumparate din farmacii la recomandarea medicului, nu au facut fata problemelor mele ori chiar le-au intensificat.

Atunci cand mi s-a oferit sansa sa incerc un sapun la alegere de la Savonelle, m-am indreptat imediat catre cel cu Lavanda.

Mi-a atras atentia in mod deosebit acest ingredient, pe care nu l-am folosit pana acum decat sub forma de picaturi de ulei volatil pentru improspatarea aerului din incaperi si atat, deci evident mi-am dorit sa vad cu ochii mei efectele calmante ale acestei plante pe pielea mea.

Ingredientele sunt exclusiv naturale:unturi şi uleiuri saponificate (măsline, cocos, palmier, shea, ricin), infuzie de lavandă, glicerină, argilă albă, ulei esenţial de lavandă.


Vine ambalat intr-un ambalaj simplu de carton,de culoare alba, ce contine datele necesare despre produs: lista de ingrediente, gramaj, producator, data expirarii etc, prin care se simte parfumul placut as sapunului.

Mirosul  este foarte puternic,  dar nu mi se pare ca aduce cu lavanda foarte mult, dar se simte un parfum dulceag si floral ce se mentine pe corp mai mult de 3 ore.Cred ca este cel mai persistent produs destinat ingrijirii pielii care si-a mentinut parfumul un timp atat de indelungat.Din partea mea are un mare plus!

Crema acestui sapunel este foarte, dar foarte cremoasa si bogata!A fost o adevarata placere sa ma spal cu el, si este potrivit atat pentru fata, maini cat si pentru corp.Curata bine, dar nu lasa senzatia de piele ce scartiei de deshidratare.Ma asteptam ca in zona nasului, a cotului sa imi accentueze portiunile uscate si sa-mi produca scoame mici, dar spre surprinderea mea, a fost total invers.Nu mi-a evidentiat nici una din aceste probleme fiind un sapun hranitor ce lasa pielea catifelata.

Tot in perioada in care l-am folosit, am avut de a face cu niste mici iritatii aparute (o sa va povestesc intr-un post separat ce anume mi-a provocat aceste probleme ce persista si acum) si am fost usor speriata sa il incerc.Dar s-a comportat chiar foarte bine si mi-a mai domolit roseata.Efectul calmant al lavandei se pare ca si-a pus amprenta asupra tenului meu, pentru ca la numai cateva zile de la folosire, acesta arata radiant si curatat.

Tin sa mentionez ca am folosit acest produs in fiecare zi, pentru spalarea tenului dupa demachiere(dimineata si seara)si ocazional pe corp la un dus rapid, si ca s-a cam "topit" in sapuniera...Pe masura ce ajungeam spre finalul acestuia, devenea din ce in ce mai moale, si intr-un sfarsit s-a rupt in doua bucatele egale care nu au mai rezistat decat 2 zile.Sincer, ma asteptam la acest lucru si nu m-am suparat, dar mi-as fi dorit sa fie mai longeviv.
Dar in total, m-a tinut cam 3 saptamani.




Mie mi-a placut acest produs.L-as recumpara pentru ca mi-am simtit pielea foarte ok, nu ma "strange" pielea, si curata bland, fiind un sapun destinat tenului uscat,mixt, normal..


Gasiti sapunul incercat de mine pe site-ul Savonelle (click), la un pret de 10 lei pentru 95-100 grame.


De pe site-ul Savonelle mi-au mai atras atentia urmatoarele sapunuri:
                                   
                                          Sapunul cu Anason si Suc de Morcovi






Pe voi care sapun natural va atrage?Le folositi des?

11 comentarii:

  1. Ahhh..eu ador lavanda!!!Si tot ce tine de lavanda...stiu ca e foarte buna lavanda si pt trup dar si pt psihic...relaxeaza simturile,eu am din tot ce tine de sapun,sampon,ulei de corp...gel de dus etc...cu cate putina lavanda :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu inainte de acest sapun, am incercat gama de la Johnsons Baby, si m-am simtit foarte bine de la produsele lor.Cel mai mult mi-a placut samponul :)

      Ștergere
  2. Si eu prefer sapunurile in detrimentul gelurilor de dus. Nu am avut insa niciunul al carui parfum sa dureze atat de mult pe piele (ma refer la cele naturale).
    Frumos review! :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am ramas placut impresionata ca rezista atat de mult parfumul.Chiar a fost o surpriza foarte placuta.
      Te pup dulce Simona!

      Ștergere
  3. Acum chiar il trec pe wishlistul meu :D Aveam o obsesie cu lavanda intr-o vreme, pana cand am vazut cat de tare difera mirosul de la un produs la altul. Acum am ulei de corp de la Johnsons si o crema de picioare, ambele cu lavanda si ambele pe placul meu. :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu de la Johnsons am avut samponul si sapunul, dar cel din urma m-a dezamagit..
      Pup!

      Ștergere
  4. nu stiu cum e asta ca miros, cunosc mirosul de lavanda, am folosit diverse sapunuri cu lavanda printre care si cel cu geraniu, care nu prea miroase a lavanda, dar e cremos asa cum l-ai descris pe al tau. Eu nu l-am folosit pe fata, inca mai am. Si cred ca o sa iti placa si asta.

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici mie nu mi se pare ca aduce exact cu lavanda, oricum, se simte un miros floral foarte placut si foarte persistent!
      Chiar imi doresc sa il incerc pe cel cu geraniu.

      Ștergere
  5. Cunosc sapunul si il ador! Si e ciudat ca spuneti ca nu miroase exact a lavanda. Probabil pentru ca ne-am invatat toti cu parfumurile sintetice din comert, total denaturate, si nu mai stim cum e in realitate un parfum. Eu am lavanda in curte si mi se pare ca acest sapun miroase um miroase floarea. Deci...

    Si pe mine tot 3 saptamani ma tine. Consider ca e ok.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu nu am lavanda in curte, dar mi-as dori...oricum, sapunul are o aroma intensa florala, si este foarte persistenta.Mie imi place foarte mult.
    Te mai asptept pe blog Luana!

    RăspundețiȘtergere