miercuri, 7 noiembrie 2012

Review-Savon de Marseille

Seria de review-uri din aceasta saptamana continua cu recenzia unui sapun natural, comercializat de site-ul Triodeluxe.

Este vorba de Savon De Marseille cu aroma puternica si dulce de smochina, primul sapun de acest gen incercat de mine, in ritualul de ingrijire al corpului, pentru ca tenul a inceput sa imi fie destul de sensibil la schimbarile atmosferice, si doresc sa mentin aceeasi rutina ca si pana acum.

Povestea sapunului incepe in Franta,in regiunea Provence cu exactitate.Cea mai veche mentiune privind un producator de sapun din aceasta regiune dateaza din anul 1370, regele Louis XIV cel mare, fiind cel care a introdus primele reglementari in ceea ce priveste limitarea folosirii numelui sapunului doar pentru aceasta zona, si la utilizarea doar a uleiului de masline drept ingredient natural.
Aceste reglementari se pastreaza si in ziua de astazi, exceptand faptul ca este permisa utilizarea si a altor 2 uleiuri naturale vegetale:uleiul natural de palmier si ulei natural de rapita.


Sapunul vine intr-un ambalaj simplu de plastic perforat de  niste mici si insesizabile puncte prin care parfumul se difuzeaza si pe care gasim cateva informatii despre acesta.

Este un sapun natural,cu un miros dulce si persistent.La o singura baie, parfumeaza intreaga incapere si se mentine in aer o perioada indelungata.Chiar si lasat in sapuniera dupa utilizare, se simte aroma sa placuta.


Culoarea sapunului este foarte frumoasa, violacee, usor inchisa.
Forma este dreptunghiulara cu o grosime de aproximativ 2 degete :)





Imi place foarte mult stanta de pe fata sapunului.Ii ofera un aer aparte,vintage, de produs realizat manual cu foarte multa atentie.

Este hidratant, si asigura o curatare optima.Desi ma asteptam sa fie usor agresiv, spuma sa densa si pufoasa, lasa pielea catifelata si nu ma strange in zonele mai uscate ale corpului.Spala cu delicatele urmele de sebum  fara a usca excesiv.
Lasa o senzatie placuta de catifelare, redand naturaletea proprie a pielii.

Desi spuma sa este bogata, sapunul nu s-a consumat rapid.Nu formeaza aceea pelicula gelatinoasa la suprafata pe care o fac de obicei sapunurile naturale.A ramas intact in sapuniera, uscandu-se rapid de urmele de apa ramane pe el.

Ce ma incanta cel mai mult este ca produsul este realizat fara parabeni, fara EDTA,conservanti, grasimi animale sau derivate petroliere, fiind un sapun natural biodegrdabil 100%, continand 72% uleiuri naturale  vegetale.

Puteti achizitiona acest produs din magazinul online Triodeluxe la un pret de 10 lei pentru 100 de grame, aici.(click)


Dragele mele, voi folositi sapunuri naturale?Ati incercat Savon de Marseille?


Nu uitati sa va inscrieti la giveaway-ul in colaborare cu FelicityStore aici!

11 comentarii:

  1. Eu am folosit sapunul cu rozmarin de la ei si mi-a placut. Intr-adevar, nu formeaza pelicula gelationoasa si se consuma mai greu.
    Acesta e foarte tentant, daca spui ca miroase asa frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Initial am vrut sa testez alta aroma, dar nu era pe stoc, asa ca fiind de fel o mare fana a smochinelor, am zis sa ii dau o sansa:)
      Eu l-as incerca pe al tau cu rozmarin!Cred ca miroase delicios si foarte puternic!Mereu folosesc la papica rozmarin :D

      Ștergere
  2. Ce bine arata...♥ sigur miroase si foarte bine!!! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Asa Corina!Miroase foarte frumos!
      Iti multumesc de vizita, si te mai astept!:)

      Ștergere
  4. Nu l-am incercat dar dupa ce am citit review-ul ma tenteaza foarte tare. :):*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu vreau sa incerc si celelalte variante, care par mult mai parfumate.

      Ștergere
  5. nice blog ^^ loves it))

    follow me and i will follow you))
    http://amenfashion-christy.blogspot.cz/

    xoxo Christy

    RăspundețiȘtergere
  6. N am incercat sapunurile lor.Am incercat de la Lush si nu mi -au placut pentru ca miros prea puternic

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As vrea si eu sa incerc Lush, dar momentan nu imi permit nimic de la ei:(

      Ștergere