duminică, 18 noiembrie 2012

Sunday Post

|Am văzut| Dexter, The Big Bang Theory|Am ascultat| Nu am ascultat nici o piesa in special.Nici radioul, nici televizorul nu au fost deschise in acest weekend.|Am citit|Click pentru femei, Revista Femeia|Am făcut| Planuri|Am mâncat|Clatite si mere caramelizate|Am băut| Ceaiuri|Am gândit| Ca vreau sa fie deja Craciunul|M-am bucurat| Ca vine Mos Craciun|M-am enervat| Ca este foarte frig afara|Mi-am dorit| Ruj Chanel :D |Click| bloguri, seriale online, mail|M-am mirat| Ca nu imi ies retetele de prajituri



8 comentarii:

  1. Inainte de a fi acuzata ca nu am avut bunavointa, trebuie sa precizez, am avut. Dar pentru nu stiu ce motiv, Dexter a fost unul dintre serialele la care nu am putut sa ma uit. Pentru mine cadavrele din Criminal Minds reprezinta limita maxima admisa:))
    Colindul au fost dulcele meu "drog" in acest weekend. Colindele ar fi mai adecvat spus. Anul asta trebuie sa fie primul in care am inceput sa ascult colinde inca din Noiembrie. Si sincer ca nu stiu ce-i cu atata spirit al Craciunului din partea mea.
    As fi tare curioasa ce prajituri ai incercat. Eu deja ma vad facand prajituri in forme de omuleti pentru Craciun.

    Imbratisari

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am incercat sa fac prajitura cu mac si cocos, si prajitura cu ciocolata si cocos.Desi suna la fel, sunt diferite, cea din urma, avand blatul din pandispan.Pana la urma nu mi-au iesit (primei nu i s-a intarit cum trebuie crema, iar la a doua, blatul nu a crescut suficient, dar a fost mult mai delicioasa decat prima).
      Oricum am facut si o placinta cu mere.A fost un weekend de prajiturit :)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Daca imi ieseau prajiturile, cred ca era perfecta..:D
      Dar a fost ok.Te pup Coco!

      Ștergere
  3. frumos! intr-un cuvant "relaxare" si eu as adauga "totala" :)) eu am vazut Hotel Transylvania la cinema (foarte dragut) si am mancat paste bolognese si am baut vin rosu :P:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se poate spune ca ai avut si tu un weekend foarte placut!:D
      Tocmai mi-ai dat idee sa fac astazi niste paste...Te pup Ramy!

      Ștergere
  4. Eu Duminica merg la munca , haha , ce fruuumoos :) Nu am mai avut o Duminica libera si asa linistita de cand eram copil . Si totusi ma bucur pentru cei care au :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu incerc sa profit acum cat inca pot.O sa vina si vremuri mai grele cand duminicile o sa fie zi de studiu.

    RăspundețiȘtergere