vineri, 9 noiembrie 2012

Tag:Read, read and then read some more

Ultimele saptamani au fost foarte dificile pentru mine.Am avut parte numai de schimbari, noi ganduri, intamplari bizare.Viitorul il vad gri si indepartati.Nu sunt pesimista de fel, chiar ma declar mereu o luptatoare si indiferent de situatie, imi mentin fruntea sus si nu privesc cu regrete in urma.Dar acum e altceva, e greu.As vrea sa spun Gata!, sa o iau de la capat altfel, dar nu pot desi imi doresc.
Nu pot sa fac nimic, decat sa astept sa treaca zilele, sa fie vara, sa o iau de la inceput.
Stiu, e un inceput bizar pentru o postare, dar asa ma simt acum.
Si pentru ca se anunta weekend-ul, mi-am zis sa imi golesc mintea, sa las totul sa curga de la sine, si sa ma ocup de mine.

Urmatorul tag a circulat prin blogosfera zilele trecute, si am zis sa sparg monotonia review-urilor (care vor continua desigur), cu ceva mai diferit, vesel, cu amintiri si imagini frumoase.Un tag simplu, frumos, despre carti.



1.Cand faci o pauza de la citit,folosesti un semn de carte sau indoi un colt al paginii?
Cu rusine spun ca indoi pagina destul de frecvent.Am semne de carte dar le folosesc doar pentru a nota diferite citate pe care le gasesc interesante si atat.

2.Ai primit in ultimul timp o carte?Daca da, care a fost aceasta?
Da, si au fost manuale pentru facultate.Se pune?

3.Citesti in baie?
Nu.Niciodata.

4.Te-ai gandit vreodata sa scrii o carte?Daca da, despre ce?
.Nu am talent spre acest domeniu, si nici nu cred ca voi reusi vreodata sa compun ceva deosebit ce ar putea fi publicat intr-o carte.

5.Care este cartea ta preferata?
Vampirul Lestat de Anne Rice.Este probabil cea mai indragita carte si am "devarat-o" in mai putin de o saptamana.




6.Iti place sa recitesti unele carti?
Da.Sunt carti care ma vrajesc inca de la prima lectura si raman in memoria mea mult timp.

7.Ce parere ai despre o intalnire cu autorii cartilor pe care le apreciezi si ce le-ai spune?
Ar fi o intalnire foarte emotionanta si probabil as sta foarte atenta si as sorbi fiecare cuvintel pe care il rostesc cu privire la povestea din carti.Sunt genul de persoana care sta si asculta, contempleaza, viseaza, fara a interveni intr-o discutie decat daca are ceva constructiv de zis.

8.Iti place sa vorbesti despre ceea ce citesti si cu cine?
Cu prietenul meu.El citeste mult mai des decat mine, si imi face placere sa aud povestirile sale.Asa ca mai mult ascult, decat vorbesc.

9.Care sunt lucrurile care te determina sa alegi o carte anume?
Autorul.Ma documentez destul de bine inainte de a alege o carte si apreciez recenziile altor persoane.

10.Care crezi ca este o "lectura obligatorie" o carte pe care toata lumea ar trebui sa o citeasca?
Cartile de istorie ale tarii proprii si cartile de geografie.

11.Care este locul tau preferat pentru lectura?
Un fotoliu sau o canapea.Nu pot citi in pat pentru ca ma ia rapid somnul.

12.Cand citesti, asculti muzica sau preferi linistea?
De obicei citesc ascultand muzica, televizorul..orice.Ma ajuta sa-mi canalizez atentia.Daca este prea multa liniste, incep sa fiu distrasa de lucrurile din jur care ma imbie spre alte activitati.Yep, weird :)

13.Ai citit carti in format electronic?
Da, foarte multe pentru ca timpul nu imi mai permite sa ajung sa petrec rafturile bibliotecilor in cautarea lecturii perfecte.

14.Citesti numai carti cumparate sau si imprumutate?
Tinand cont ca in ultima perioada majoritatea cartilor pe care le-am citit au fost imprumutate de la biblioteca centrala, pot spune ca imprumutate.

15.Fa un top 5 al celor mai bune carti/serii pe care le-ai citit vreodata:
-Nunta in cer de Mircea Eliade (o carte care mi-a ajuns la suflet, recitita de 5 ori)
-Dorian Grey-Oscar Wilde
-Vampirul Lestat-Anne Rice
-Iubirea in timpul holerei-Garcia Marquez (ador stilul acestui autor)
-Veronika se decide sa moara-Paulo Coelho (multi il considera banal, si de duzina, dar pe mine chiar m-a intrigat cartea si mi-a pus multe semne de intrebare privind viata mea)



Care sunt cartile voastre preferate?Cititi mai des ca mine?

11 comentarii:

  1. Frumos topul tau, eu doar Dragostea in timpul holerei nu am citit-o, insa este pe lista de cumparaturi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am citit Garcia Marquez cu o mare placere.Desi are lectura grea, m-a captivat mereu si greu las cartile lui din mana.:D

      Ștergere
  2. Vai, am uitat de Iubirea in timpul holerei, e intr-adevar o carte buna. Hmm, acum mi-ai amintit de cartile cu vampiri. Trebuie sa redresez situatia. ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dee, povestea Vampirului Lestat este singura de acest gen care am citit-o cap coada intr-un timp atat de scurt.SF-urile nu sunt deloc genul meu dar mi-a placut enorm cum povestea Anne Rice si atentia care o pune pe micile detalii.Pacat ca filmul nu a respectat chiar atat de bine firul povestii:(

      Ștergere
  3. Si eu il admir mult pe Gabriel Garcia Marquez, are un stil mai deosebit...iar cartea "Veronika se hotaraste sa moara" e printre preferatele mele, indiferent ce ar zice oricine despre Paulo Coelho, mie personal cartile lui mi-au ajuns la suflet si m-au determinat sa privesc lucrurile si dintr-o alta perspectiva:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place Coehlo.Tocmai mi-am dat seama ca i-am gresit numele in postare:))
      Te pup!

      Ștergere
  4. Din pacate nu am mai mai citit altceva decat carti pt faculate, de foarte mult timp...inainte citeam mai mult :) sper sa revin la normal :))
    In legatura cu starea ta de spirit, te inteleg, si eu am trecut recent printr-o stare mai proasta, dar astae...trebuie sa mergem inainte si sa ne bucuram de fiecare zi:) Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si la mine a trecut ceva timp de cand nu am mai citit o carte in afara de cele pentru facultate.Imi ocupa tot timpul.
      Iti multumesc pentru cuvintele frumoase Corina!Din pacate la mine a intervenit o problema care nu a putut fi rezolvata sub nici o forma.Anul asta a fost unul foarte prost pentru mine si acum nu pot decat sa astept altceva, de la noul an.Eu sunt tare, dar cand vad ca nu pot sa rezolv nimic, parca ma descurajez..
      Te pup!

      Ștergere
  5. Pff..carti...Sincer n am mai citit de mult o carte.Am citit si invatat in facultate incat inca nu vreau sa mai aud cuvantul carti, citit

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu as vrea sa mai pot citi si altceva in afara de carti de anatomie, microbiologie etc.Vreau sa citesc o carte usoara, care sa ma relaxeze si sa ma scoata din rutina in care am intrat din cauza facultatii.
      Te pup Adina si te mai astept pe blog!

      Ștergere
  6. Ador sa citesc :X. Ti-am vazut topul cartilor si nu m-am putut abtine sa nu adaug si eu una din ele pe lista mea :D. Aici este lista cartilor pe care le-am citit recent si cele pe care vreau neaparat sa le citesc: http://thoughts-from-a-butterfly.blogspot.ro/p/i-read.html

    Kisses si te astept si eu pe blogurile mele!
    Timi
    http://thoughts-from-a-butterfly.blogspot.ro/
    http://butterfly-accesories.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere