joi, 8 noiembrie 2012

Wishlist de toamna tarzie..


Sau mai bine spus, wishlist pregatitor pentru Mos Craciun :) Nu sunt produse scumpe, dar de cand am incercat produsele Anian, deja vreau mai multe, si cateva dupa care suspin de ceva timp.

Comanda la YvesRocher nu am apucat sa dau, si pe lista de prioritati sunt gelul de dus cu boabe de cafea, si apa de toaleta Rose Fraiche.


Gel pentru curatarea fetei-Hydra Clear







Si cateva hainute.Imi plac foarte mult puloverele din lanita, impletite si pufoase.Pozele sunt luate de pe Asos dar nu am adresele acestora ca sa va las link-uri de referinta.










Voi ce dorinte aveti dragele mele pentru aceasta iarna?

6 comentarii:

  1. sigur mi-ar placea si mie primul pulover :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt innebunita dupa cele cu acel model...
      Acum mi-am achizitionat ceva asemanator la material cu ultimul model, si e si mai lungut, si in 3 culori.M-a motivat pretul sa il iau (25 lei):)
      Eu spun ca am facut o afacere buna :D
      Te pup Coco!

      Ștergere
  2. Si eu vreau muuulte pulovere dragute si groase, insa nu as vrea sa investesc prea multi bani in ele! :P
    Imi place mult penultimul sacou!!

    Iti doresc sa bifezi cat mai multe produse din lista ta! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Simona!
      Defapt, e o gecuta, cu blanita in interior :D
      Te-am pupat!

      Ștergere
  3. Si eu vreau pulovere.Eu imi doresc solutia micelara de la bioderma, aceeea verde :D si o trusa de cosmetice de 120 de culori, si pensule pentru machiaj si parfum si lista poate continua :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trusa de 120 de culori mi-am dorit-o si eu foarte mult, si acum o am pe cea de 100 de la ELF, dar iti spun sincer ca din toate culorile doar 3 au fost mai intens folosite.Am ajuns la concluzia ca nu merita investitia pentru ca nu sunt priceputa in arta machiajului si nici nu am timp.O trusa mica ori cateva farduri mono pe care le aleg cu mare atentie sunt suficiente.
      La parfumuri nu sunt pretentioasa.Prietenul meu stie exact ce imi place.Prefer mereu mirosurile florale si cele fructate.

      Ștergere