luni, 31 decembrie 2012

Amintiri din "Traistuta Fermecata"

Cui nu ii plac surprizele facute cu drag in momente neasteptate?

Mie cu siguranta da.Fie ca este vorba de o vorba sau de un lucru material, aceste mici atentii m-au pus atat in situatie de persoana surprinsa cat si de persoana care ofera surprize.

Cea mai placuta si mai emotionant moment trait de mine s-a petrecut cu mult timp in uma, la casa bunicilor de la tara.Toata copilaria mi-am petrecut-o pe prispa casei alaturi de fratii mei, alergand prin gradina dupa fluturi, si iarna coborand derdelusul din deal pana tarziu in noapte.
Of, ce amintiri frumoase!

Inca imi aduc aminte de Craciunurile petrecute cu ei, dragii mei bunici.Masa calda, plina de prajituri si cozonac, asteptandu-l cuminti pe Mos cu nasul sub plapuma si ochii larg deschisi si curiosi pentru intalnirea lui.Desigur, niciodata nu am reusit sa il "prindem" si am ramas mereu suparati, dar cu iubire si recunostinta pentru ca nu a trecut nici o seara sfanta fara ca el sa fi trecut la noi, chiar si cu o portocala.

Cadourile nu au fost mereu mari, ba chiar as putea spune ca modeste.
Parintii lucrau de zor la oras, si pentru ca incercau sa stranga bani pentru un apartament sau o casa, sarbatorile de iarna le petreceam la tara, in compania celor doi bunici care mereu ne-au primit cu bratele deschise, chiar daca nu aveau nici ei prea multe.

In Ajun era primii la usile vecinilor cantand cele doua colinde invatate de bunica cea blanda.
Pe atunci inca nu eram obisnuiti sa primim bani, asa ca scumpa de ea, ne facea la amandoi o traistuta, una rosie pentru mine si una albastra pentru fratele meu, in care sa punem fructele si covrigii primiti de la cei colindati.La sfarsitul serii, faceam inventarul, si le puneam la loc de cinste pe masa si ne mandream ca am strans cateva dulciurele care ne vor ajunge toata luna Decembire, dar desigur, socoteala nu ne iesea mereu, pentru ca eram foarte pofticiosi.Traistutele erau puse cu grija in cutia lor si bagate in dulapior pregatite pentru plugusor si noul an.

Mosul nu ne-a ocolit niciodata, si a stiut mereu ca portocalele sunt fructele noastre preferate, si ca bomboanele agatate in brad sunt cele mai ravnite, dar ca nu ne lasa inima sa le dam jos si sa stricam ornamentul frumos, asa ca isi aducea mereu aminte sa ne aduca o noua punga pentru a o putea savura in tihna.Jucariile ne-au ocolit cativa ani, dar nu ne-am suparat.

Sania facuta cu dragoste de bunicul, a fost cel mai de pret cadou din toate.Si acum imi amintesc cat de frumoasa era si mila de a o incerca, pentru ca nu vroiam sa o stricam, dar desigur voia buna si aventura   ne-au dat curaj sa o incercam pe deal.Zile si nopti am petrecut facand ture dupa ture, rumeni in obraji, si cu picioarele inghetate.Dar cui ii pasa?

As da orice sa ma pot intoarce in timp sa mai petrec macar cateva momente alaturi de bunicii mei, si sa le pot spune cat de mult ii iubesc si cat de mult ii apreciez pentru tot ce au facut pentru noi.

Astazi surprizele sunt altfel.Am trait atat experiente placute cat si mai putin placute, pentru ca nu toate persoanele au apreciat cadourile oferite ori nu au dorit sa le accepte.

Astazi, iata ca putem readuce amintirea traistutei fermecate, cu ajutorul echipei Dacic Cool.
Traista fermecata reprezinta un concept nou pe piata romanesca, care are scopul de a surprinde placut.




Traistuta Fermecata este o traistuta romaneasca, cu produse romanesti de calitate, de care, cu siguranta, aveti nevoie si care, la fel de sigur, va vor incanta.Ea va va ajuta sa cunoasteti noi produse, dat fiind ca produsele romanesti se innoiesc cu fiecare zi ce trece si ar fi pacat sa nu va bucurati de ele. 
Aceste produse pot fi noi aparute, sau chiar si altele deja cunoscute, dar cu siguranta acestea vor constitui o surpriza foarte placuta pentru ca ea nu isi dezvaluie continutul decat in momentul in care o primiti.

Luna aceasta, traistuta cuprinde urmatoarele produse:

-Crema de maini Alexandra.O crema bogata si cu o consistenta densa, care este perfecta pielii deshidratate si supusa constant frigului de afara.

-Capsule cu ulei de catina.
Eu sunt foarte multumita de ele si simt cu adevarat o diferenta de cand am inceput traatamentul cu aceste capsule.

-Capsule cu ulei de peste.
Am inceput sa le consum inca de luna trecuta si efecte se vad si se simt considerabil.

-Gelul anitcelulitic Supliform.
Il folosesc atat pentru diminuarea celulitei cat si pentru durerile articulare si sa stiti ca este de mare ajutor.

-Gel contur pentru ochi Viodana.
Abia am inceput sa il folosesc.Voi reveni in curand cu detalii despre acesta.

In general, sunt multumita de aceasta traistuta.Continutul mi se pare extrem de folositor si bine ales.
Eu cu siguranta m-as fi simtit pierduta daca mi s-ar fi oferit ocazia de a cumpara singura produse de pe site intr-o anumita suma, pentru ca nu as fi stiut spre ce sa ma indrept.Mereu vreau sa incerc noi lucruri, dar si cele deja incercate si au avut un efect pozitiv asupra organismului meu sunt prioritare.

Traistuta o puteti gasi luna de luna, in magazinul online Dacic Cool la un pret de 30 de lei.
Cred ca este mai mult decat o afacere si un cadou reusit pentru persoanele care iubesc produsele naturale romanesti si pun accent pe sanatatea lor.

Voi ce parere aveti de produsele ce se afla luna aceasta in traistuta?Pe care va doriti sa le incercati?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu