miercuri, 12 decembrie 2012

Brad Pitt pentru Chanel N°5

Ieri, uitandu-ma la televizor fara un program tinta, am ajuns pe MTV international, sau UK, si alte programe de muzica, si am zis, sa mai las sa aud si eu ce se mai intampla in lumea muzicii..si atunci mi-a fost captata atentia de o reclama, mai deosebita.

Mie personal nu imi place de Brad Pitt.Nu indeplineste idelul de barbat, si nici nu il gasesc izbitor de frumos, masculin, dar in acest promo, mi-a placut foarte mult.
Sper sa va placa si voua si sa-mi spuneti, cum miroase Chanel No.5. :)



6 comentarii:

  1. Chanel nr.5 e un parfum ce trebuie avut macar odata in viata ,ca si Tresore de la Lancome.
    E un parfum despre femei puternice care nu se sfiesc sa fie tandre ,dragostoase in timp ce cuceresc lumea.
    Eu mai am cateva picaturi din Chanel nr.5 si de cativa ani il pastrez pentru un singur eveniment din viata , unul care va fi cu totul deosebit.
    Te pupacesc :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte frumoasa descrierea ta Iris!
      Eu nu am avut ocazia sa il incerc, nici o mostra macar.NU stiu inca ce pierd..:D
      Insa mi-a placut Chance si abia astept sa il iau.Deja am pus banuti deoparte pentru el.
      Te pup si eu! :)

      Ștergere
  2. Ma si gandeam .. este Chanel No. 5 pt barbati ?? :) Pentru mine sincer , este un parfum pe care nu l-as purta niciodata . Miroase .. vintage . E un parfum puternic , nu imi place . Cred ca exact cand vine vorba de Chanel No.5 se diferentiaza absolut gusturile tuturor in materie de parfumuri .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. EU nu stiu cum miroase...chiar m-ati facut curioasa.SIncer, mai mult am fost retrasa de reclama frumoasa, pentru ca nu m-ar fi atras parfumul.
      Eu prefer aromele fresh, fructate si florale, cat mai deschise si aerisite.

      Ștergere
  3. iti impartasesc total parerea despre brad pitt....chanel no 5 e un parfum pe care personal nu il suport...simt ca nu am aer cand il simt :)) oricum, e chestie de gusturi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ramona, la un moment dat aveam impresia ca sunt singura ca considera ca Brad Pitt nu este deloc senzational si nu imi place ca barbat.Ma bucur sa stiu ca nu sunt singura:)
      DUpa descrierea ta si a lui MoGio tind sa cred ca este un parfum greu si puternic...

      Ștergere