marți, 18 decembrie 2012

Castigatoarea concursului Dr.Soleil

Stiu ca am intarziat cu acest anunt, dar mi-am permis o intarziere pentru ca verific fiecare inscriere.
De acum inainte voi fi foarte stricta in ceea ce priveste regulile si cine nu le va respecta, va fi descalificat.

Imi pare bine ca am din ce in ce mai multe persoane care se inscriu la concursuri, si cititori noi, carora le voi oferi sanse in plus la fiecare concurs.Deja mi-am facut o lista cu persoanele fidele si voi adauga sansele atunci cand voi extrage cu random.

Persoana care se va bucura de cele doua creme de la Dr.Soleil, sponsorul acestui concurs este: Angelica!



Felicitari!Astept datele tale de contact in urmatoarele 48 de ore pentru ati trimite premiul.Sper ca vei avea timp sa ne spui si parerea ta despre creme dupa ce le incerci :)

Lista completa:

Mary Anton
Janeta 
Tatiana Sorina
Mihaela Bojescu
Beauty and others
Kaiyo
Nicoleta Cristina
Rascanu Geanina
Geta Alexiu
Andreeabacau
MihaelaPreda
Ramona Roman
Cristina
Andreea Chirita
Monika
Ramona Elena
Nicoleta Ciocoiu
Daniela Stangaciu
Coco
Georgia Tanase
Aria Ioana
Dinu Florina
Nadia candrea
Darling Ada
Ungureanu Gabriela
Oana catalina
Hermina
Oana Elena
Iuliana Zaharia
Stefania Petcu
Camelia Andrasescu
Lorena Lal
Mihaela Pojogu
Adela Ioana
Sandu Florina
Radu Adina
Corina Pantiriu
Rauta Monica
Ialia Sava
Simona
Alex Toply
Angelica
Dorina Mariana
Ana Maria Francu
Biana Anitei
MaryLena
Miruna Ana Maria
Anaiss
PinkBijou
RotaruGabriela
CarmenMariana
Yannis
Mihaela Luca
Gavriloi Adina
Bijoutheque
Mimy Shop
Ana Gurgu
Axela Stanciu
Blue Roses



4 comentarii: