vineri, 21 decembrie 2012

Discutii cu Mos Craciun

Draga Mosule,

A trecut mult timp de cand nu ti-am mai scris...cat sa fie oare? 8-9 ani?..nici scrisori de multumire nu ti-am scris vreodata...imi pare rau , si tare mi-as fi dorit sa iti trimit gandurile mele pline de recunostinta, dar asa e firea noastra, a oamenilor, sa uitam de cei care ne-au facut un bine candva, dar sa nu crezi ca eu te-am lasat prins in negura timpului nemilostiv.

Esti aici, in inima mea mereu, iarna de iarna, Craciun de Craciun, mereu prezent in amintirea mea!
Timpul a trecut, am crescut si eu,dar iata ca s-a intamplat... lumea rea si oamenii mari, m-au obligat sa te las, sa uit de gesturile frumoase, de imaginea bunatatii si a blandetii, si sa le inlocuiesc cu obligatii si cu refuzul de a crede in tine.M-au facut sa uit de fetita dulce cu ochii verzi ca padurea ce il asteapta cu nasul lipit de geam pe cel care imi indeplineste dorintele. Mi-au furat zambetele, papusile, visele frumoase si le-au inlocuit cu obligatiile si grijile care m-au coplesit si astfel m-am transformat in adultul care sunt astazi.

Dar stiu ca in momentul in care noi doi ne vom intalni, vei putea  citi in ochii limpezi de copil, ca te port mereu cu mine, si inima imi tresare de fiecare data cu emotie si bucurie cand intru in luna ta, Decembrie.E timpul din an cand uit de toate cele lumesti, si imi las sufletul sa se invaluie cu iubirea celor dragi, pe imne de bucurie si colinde care ne povestesc povestea lui, a Domnului si a ta, cu miros de cozonac fierbinte, brad si scortisoara, cu globurile de Craciun si cadouri.

De ce Mosule e atat de greu astazi sa fie totul ca inainte?De ce ai fost inlocuit cu dorinte mari, de neatins, de lacomie si ingamfare?..au uitat copii din zilele noastre ce inseamna Craciunul?

Eu inca pastrez in suflet speranta ca totul se va reintoarce.



Cineva spunea ca de Craciun, dorintele devin realitate, asa ca astept cuminte, privind pe geam ninsoarea ce se asterne in calea trasurii tale magice, plina de fericire si cadouri pentru cei care nu te-au uitat si te asteapta langa brad, cu un pahar de lapte cald si biscuiti, sa-ti revii dupa drumul istovitor, sa imparti cadourile mult dorite.

Dar Mosule, tu stii ca pentru mine nu conteaza lucrurile materiale, si ca gesturile celor dragi, sunt cele mai asteptate cadouri!Lista mea nu e mare, si nu vei da faliment deloc anul acesta.Am invatat sa ma temperez si sa cer doar cele care imi sunt cu adevarat folositoare, mie si celor din familie.
E destul de tarziu, si tu te pregatesti de plecare, dar sper ca insemnarea mea, ajunge la timp sa o poti citi.Am fost cuminte anul acesta, si nu ma laud.Daca te uiti in globul magic, vei afla adevarul, si tare imi doresc sa nu ma ocolesti anul acesta pentru ca ar fi o lovitura grea...

Sa stii ca anul acesta nu am dorinte mari, dar oamenii de langa mine da, si astept sa citesti randurile mele si sa aduci fericire in familia mea.Vreau sa revad pe chipul mamei si ai tatei, fericirea si calmitatea pe care o aveau inainte, vreau linistea casei din seara de Ajun, si glasul dulce al copiilor ce prevestesc venirea ta si a pruncului Iisus...vreau sa imi vad fratii acasa bine, sa le aduci multe dulciuri, portocale, si tot ce isi doresc.Papucei caldurosi pentru bunici, sanatate, si pentru mine, cateva cosmetice, pentru ca vezi tu, eu am crescut si papusile si jucariile nu imi mai trebuiesc.
Stii ca sunt o cocheta si imi place sa ma dichisesc.Nu-ti cer cele mai scumpe, ci pe cele mai bune si cele mai sanatoase, pentru ca pielea mea sa fie sanatoasa intregul an.
Apreciez produsele romanesti si iubesc natura, asa ca imi doresc sa imbin utilul cu frumosul!

Dar Mosule, ce vad acolo?...e o traistuta!Si una fermecata!..de unde a poposit?
Ai trimis-o tu?Inima imi sare de bucurie si ochii imi sclipesc de fericire.Caut sa deschid stransoarea catifelata de saten si pipai cu nerabdare si o curiozitate de nedescris cutiutele magice, in care ai presarat praful magic si plantele fermecate, in cadouri naturale si pline de sanatate le-ai transformat!

Iti multumesc Mosule!Cu traistuta fermecata visele mele au devenit realitate!Inca nu cred ca mi-ai indeplinit dorinta si ca m-ai vizitat atat de devreme...


Gata Mosule, ai plecat.Dar mi-ai lasat in suflet speranta si caldura gestului tau.
Te astept si anul care vine sa presari magie peste dorintele tuturor!


8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc Ramo!:)
      Anul acesta, Mosul a venit mai repede la mine :D

      Ștergere
  2. Frumos ai scris tu Ana, sarbatori fericite!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mihaela!Sarbatori fericite si liniste sufleteasca iti doresc!

      Ștergere
  3. Ce frumooos ..
    mi-a placut mult scrisorica... ai scris superb...
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Diana!
      Uneori e bine sa ii scrii Mosului..asa ajung sa se indeplineasca dorinte in seara magica de Craciun
      Te pup!

      Ștergere