luni, 31 decembrie 2012

La sfarsit de 2012

Anul trecut am incheiat cu o scrisoare dedicata anului ce ne-a parasit.De data aceasta, nu voi mai adresa nici una lui 2012.Imi doresc sa treaca rapid cele 2 ore care au mai ramas, si sa nu ma mai gandesc la tot ce am trait pe parcursul celor 12 luni...a fost un an mult prea greu pentru mine, cu multe incercari, majoritatea sfarsite pros spre foarte raut, cu multe caderi si putine ridicari, si sufletul plin de tristete si amagire.

Ma intreba zilele trecute o cunostinta, daca mi-am facut planurile pentru 2013 si ce-mi doresc.
Raspunsul a fost un simplu nu stiu, nu vreau sa ma gandesc.
Poate sunt egoista pentru ca nu imi pasa, nici macar pentru o secunda ce trebuie sa urmez pe viitor chiar si pentru binele meu dar si a celor din jur.Cred ca m-am saturat sa imi planific totul, si sa imi controlez atat de amanuntit viata.Putina libertate si delasare cred ca ar fi colacul meu de salvare si sper cu toata inima ca toate relele se vor transforma in mici minuni.

Pastrez in suflet sperante, vise si dorinte, inchid ochii, trag aer proapat in piept si cred in mai bine.

Vreau sa multumesc celor care au avut incredere in mine, celor care m-au citit, m-au suportat, celor care au rupt din timpul lor 2 secunde pentru a scrie un gand pe acest blog, celor care mi-au inseninat zilele innorate cu ganduri frumoase, cu gesturi mici si cu prietenia lor neconditionata si sustineri.
Cred totusi ca Decembrie a fost cred luna mea, pentru ca am dobandit noi prietenii si Mosul a trecut pe la mine dar sub o alta forma.Am invatat sa iert, sa iubesc, sa ridic fruntea sus si sa-mi ajut semeneii.

Va doresc un an nou fericit si un calduros La Multi Ani tutoror vizitatorilor, cititorilor, si prietenilor acestui blog si ai mei!Fiti mai buni in seara aceasta si in noul an!

21 de comentarii:

  1. Stii cand am deschis articolul eram ferm convinsa ca voi citi "iarasi"un articol plin de bucurie ,chestii roz si inocente - totusi ma bucur ca mai exista cineva care a trait anul 2012 dur si care se bucura ca acesta a plecat.
    Pentru mine 2012 a fost un an caruia nici macar nu as vrea sa-i dedic o postare pe blog.
    Speram ca pentru amandoua acest an va fi unul frumos ,cel putin cu experienta din 2012 vom avea grija sa-l facem.
    Te pupacesc.
    Iti doresc ,tot ce iti doresti tu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of Iris, ma crezi ca abia aseptam sa pun punct sirului de ghinioane?..
      As fi mintit daca as fi spus ca totul a fost roz.Asa ca am zis ca e mai bine sa scriu ce e in sufletul meu cu adevarat, si sa nu "parfumez" cuvintele pentru a reda ceva ce nu este.
      Sper si eu ca ne va fi mai bine incepand chiar de astazi.
      Te pup dulce si iti doresc si eu multe impliniri si fericire!

      Ștergere
  2. La multi ani si un an nou linistit!

    Nici pentru mine 2012 nu a fost un an bun, ci unul in care stresul a avut locul lui bine delimitat, cu probleme prin care nu doresc nimanui sa treaca...insa ar fi putut fi si mai rau, de aceea multumesc lui Doamne Doamne ca ne-a dat putere sa incercam sa ducem aceste probleme. Nu s-au terminat...vor continua sa existe si pe parcursul noului an, dar sper ca macar sa mergem inspre bine,sa fie un an in care sa avem parte de liniste sufleteasca. S-au intamplat si cateva lucruri bune, dar poate ca prea putine; sau poate ca nu am reusit sa le vad. Nu vreau sa mai analizez, dar in orice caz imi doresc un an nou mai bun decat cel care a trecut.

    Te pup si...capul sus!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca ne fie mai bine pe viitor Gabriela.Eu sunt optimista de fel, si sunt sigura ca va veni si soarele in casa noastra.
      Iti doresc multa fericire, sanatate si multe impliniri!
      Te pup si iti multumesc pentru aceste cuvinte!

      Ștergere
  3. La multi ani scumpa mea! iti doresc ca anul 2013 sa fie plin doar de fericire... sa nu mai ai parte de momente grele.. pentru ca la sfarsit sa poti privi in urma si sa ii poti dedica o scrisoare.. :D

    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si iti transmit si eu un calduros La multi ani!
      Te pup dulce!

      Ștergere
  4. La multi ani si ai parte de tot ce e mai bun in noul an. Sa ti se implineasca toate visele :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Criss!
      La multi ani fericiti si tie!

      Ștergere
  5. la multi ani si un 2013 mult mai bun decat anul care a trecut!

    RăspundețiȘtergere
  6. Hei, cred ca 2013 va fi un an foarte bun :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa sper si imi doresc din toata inima sa fie mai bun!

      Ștergere
  7. La multi ani si un an nou mult mai bun ca 2012

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani draga mea Ana!

    Sa ai un 2013 cu tot ceea ce ti-a lipsit, implinit si cu zambetul pe buze!
    Ganduri bune si calde imbratisari! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc Mihaela pentru cuvintele frumoase!
      Iti doresc si tie un an nou fericit si presarat de bucurie!
      Te pup!

      Ștergere
  9. ...si sa nu incetezi niciodata sa iubesti, de acolo pleaca tot si sanatatea fizica, si starea de bine...si tot ce mai vrei tu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e Ana, totul isi are radacina in iubire.Eu incerc sa ma mentin pozitiva si anul acesta o sa ma lupt pana si cu morile de vant ca sa-mi fie bine.

      Ștergere