vineri, 7 decembrie 2012

Nails of the week

Inchei saptamna aceasta printr-o oja Leydi (nu stiu numarul pentru ca nu are eticheta pe ea).
Imi plac foarte mult aceste oje pentru ca sunt foarte rezistente si au o gama de culori foarte variata si intense.Ce am observat si mi-a placut in mod deosebit la ele, este faptul ca un strat este suficient pentru ca manichiura sa arate impecabil si luciul acesteia se pastreaza un timp indelungat.

Este o nuanta de burgundy foarte placuta, care nu pateaza unghiile.
Imi cer scuze pentru pozele inestetice, dar nu am avut timp sa le stilizez.



Oja este aplicata intr-un singur strat.





Ce parere aveti?Va plac ojele de la Leydi?

14 comentarii:

  1. E foarte frumoasa, eu nu am incercat marca asta de oja, dar imi place cum arata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona, oja este foarte ieftina.Cred ca am dat pe ea 2,5-3 lei.
      Abia astept sa imi mai iau si alte culori.

      Ștergere
  2. Eu chiar sunt mulțumită de ojele leydi.
    Foarte drăguță oja ta:)
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost foarte suprinsa de rezistenta sa, si abia astept sa imi mai iau si altele.
      Te pup si eu!

      Ștergere
  3. Eu am un rosu superb de la Leydi.... adevarul e ca am mai gasit oje super ieftine cu nuante incredibile si care rezista la fel de mult ca si Farmec sau Colorama. Un top coat bun si o saptamana nu se cojeste, te asigur :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt foarte bucuroasa atunci cand gasesc oje ieftine care rezista atat de mult.De obicei nu aplic top coat.Poate doar atunci cand manichiura are ceva sclipici deasupra si incerc sa ii iau din senzatiad e grunjos pe care nu o suport pentru ca mereu am impresia de ma agat de fibrele de la haine:))
      Te pup!

      Ștergere
  4. Foarte frumoasa nuanta :) si inelusul e divin :)
    Sa le porti sanatoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow.
    Imi plac degetele tale.
    Sunt de pianista :)
    Esti pupacita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, sa stii ca multe persoane mi-au spus asta.Poza e facuta la mana dreapta care e putin deformata din cauza scrisului si a modului in care tin pixul.Sper ca pe viitor degetelele sa ma ajute sa imi fac treaba bine, daca tot sunt atat de lungi (sunt viitor medic dentist, asa imi trebuie o mana finuta).
      Te pup!

      Ștergere
  6. nu am incercat aceste oje. Dar imi place culaorea si imi place inelul tau :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ramy!Inelul imi joaca putin, dar nu este o problema:)

      Ștergere
  7. Frumoasa manichiura .

    RăspundețiȘtergere