vineri, 7 decembrie 2012

Oferte si idei de cadouri pentru cei dragi...

Pentru ca tot se apropie Craciunului si cu siguranta multi dintre noi nu stim cu ce sa ne surprinde persoanele dragi, m-am gandit sa va ofer cateva sugestii pentru idei si in functie de persoanlitatea celor apropiati, puteti alege o serie de produse care vor face cadoul de sub bradut, sa fie o surpriza placuta atat pentru cel care ofera, cat si pentru cel care primeste.


Produsele naturale sunt foarte la moda in aceste zile.Fie ca este vorba de femei sau de barbati, oamenii apreciaza din ce in ce mai mult produsele handmade si un cosulet plin de bunatati este ideal pentru cei care isi doresc o ingrijire delicata si cu arome placute din extracte naturale:

Cosul de la Pravalia de sapun, poate fi oricand personalizat de voi.Puteti alege ce produse sa puneti in el, in functie de suma de care dispuneti.
Puteti gasi sapunuri naturale in diverse arome, balsamuri pentru buze, unturi de corp, ulei de corp, si lumanari parfumate.

Orice comanda primita si livrata in luna decembrie 2012 beneficiaza de 10% reducere, in limita 

stocului disponibil.

Puteti citi parerea mea despre sapunul Duo Delight aici 
Puteti citi parerea mea despre balsamul de buze Fructul Pasiunii aici.





Pentru domnisoarele si doamnele cu parul lung si care sunt foarte atente in ceea ce priveste podoaba capilara, o perie Tangle Teezer intr-o culoare vibranta este perfecta!
Pretul unei perii Tangle Teezer este de 50 de lei.

Parerea mea despre peria Tangle Teezer o puteti citi aici.







Bijuteriile handmade sunt ideale atunci cand vrem sa iesim din anonimat cu un accesoriu deosebit.Felicity Store este magazinul ideal pentru cei care doresc lanturi, cercei si inele create cu atentie pentru desavarsirea tinutei.






Dr. Soleil a pregatit deja cutii frumos aranjate pentru cei care sunt in pana de idei si vor sa surprinda placut femeile din viata lor.Fiecare pachet cadou contine si o surpriza precum o esarfa sau o pereche de manusi.

Puteti citi aici parerea mea despre Gelul de curatare Dr.Soleil.
Puteti citi aici parerea mea despre Laptele de corp cu ulei de argan de la Dr.Soleil.






Pentru cei care sunt atenti la silueta lor, vegetarieni sau pur si simplu au un regim alimentar bazat numai pe rpoduse naturale, puteti alege un cos plin cu banatati de la Econatura.Cereale, gemuri de fructe, preparate pe baza de legume, seminte diverse bio, uleiuri de masline .







Daca sunteti fani si sustineti produsele romanesti si firmele autohtone, Magazinul Online Dacic Cool ne intampina cu o multime de produse naturale, de la cosmetice, pana la ceaiuri si suplimente alimentare pentru o viata sanatoasa.





Un set de lenjerie intima provocator sau mai cuminte, va face fericita orice iubita.
In magazinul online Sevensins gasesti o colectie intreaga din care poti sa alegi un cadou foarte potrivit.







Pentru cei car enu stiu ce sa ofere, cea mai usoara alternativa sunt voucherele si cardurile cadou.Refashion ne intampina cu 3 gift carduri pentru a le oferi persoanelor dragi, astfel incat sa isi aleaga singuri haine si accesorii vestimentare ale brandurilor in trend in serii limitate.

Voi pe care il alegeti?






Cosmetice Anian de o calitate deosebita si parfumuri de la marile branduri gsim pe site-ul Triodeluxe.Eu am incercat crema de corp Anian si sunt foarte multumita de ea, si cu siguranta si voua va vor placea produsele lor.


Reduceri Luna Decembrie pe site-ul T

5% reducere folosind codul promotional:

CN5AM

Codul se introduce in pasul 2 in momentul efectuarii comenzii.
"Introduceti codul, clic pe "Aplicare Cupon" si reducerea va fi aplicata instant comenzii dumneavoastra."

Reducere oferita: 5%.
Valabilitate cod promotional: 04 decembrie - 31 decembrie 2012
Suma minima de comanda 50 lei. (fara taxe de transport incluse)
Vor beneficia de reducere doar clientii care utilizeaza acest cupon.

======================

- Reducere 10% - la utilizarea urmatorului cod promotional:

DEC10A

Codul se introduce in pasul 2 in momentul efectuarii comenzii.
"Introduceti codul, clic pe "Aplicare Cupon" si reducerea va fi aplicata instant comenzii dumneavoastra."

- Reducere oferita: 10%.
- Valabilitate cod promotional: 04 decembrie - 31 decembri 2012 in limita stocului disponibil.
- Suma minima de comanda 100 lei. (fara taxe de transport incluse)
- Reducerile sunt valabile pentru produsele Anian, Foresan, Doracil cu exceptia pachetelor promotionale. (nu se aplica pachetelor promotionale)
- Vor beneficia de reducere doar clientii care utilizeaza aceste cupone.


Puteti citi aici parerea mea despre sapunul Savon de Marseille de pe site-ul Triodeluxe.
Puteti citi aici parerea mea despre crema hidratanta Anian.






Voi ce cadouri veti lua celor dragi?Eu deja mi-am facut listuta si mi-am pregatit scrisoarea pentru Mos Craciun si il astept cuminte sa vina!

14 comentarii:

  1. cate chestii dragute...le-as cumpara pe toate :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu as vrea multe, dar portofelul imi zice stop:))

      Ștergere
  2. Paaaaai, mie mi-ar placea cosuletul ala din prima imagine plin cu bunatati :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte bune produsele Irinei.Cred ca oricui i-ar placea cosuletul!

      Ștergere
  3. Mos Nicolae intr'adevar se ocupa de partea cu dulciurile :P Lasa ca se revanseaza Mosul Craciun :) Sanatatea e cea mai importanta , peste toate .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e!Am avut mai probleme de sanatate anul acesta.De multe nici nu am mai scris pe blog, nu avea rost....
      Orice mi-ar aduce Mosul, eu nu o sa fiu suparata pe el, pentru ca mai mult conteaza intentia decat bunul material oferit.
      Te pup!

      Ștergere
  4. Of, atatea bunatati si eu-s falimentata! :))
    Imi place tare mult cum arata blogul! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am cateva probleme cu banutii...sper sa supravietuiesc sarbatorilor!
      Multumesc Alexandra!

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Nu-i asa?:D
      Eu as vrea cate un cadou de la fiecare :)

      Ștergere
  6. Eu as vrea sa ma rasfat cu produse de la Pravalia de sapun,o perie Tangle Teezer si niste lenjerie :)

    Ai un tag de la mine http://irihoneysland.blogspot.ro/2012/12/parfum-tag.html
    M-as bucura daca ai timp sa-l faci :)
    Multumesc.

    Many kisses.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru Tag Irina si pentru ca te-ai gandit la mine!
      Te pup!

      Ștergere
  7. Eu voi cumpara cosmetice, probabil cate ceva de la Cosmetic Plant pentru ca imi plac foarte mult produsele lor si sunt si la preturi bune.Iar pentru sot de la Nivea spuma de ras si after shave

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma intelg bine cu produsele Cosmetic Plant, dar cu Nivea nu foarte bine.Dar doresc sa incerc noua gama de produse si poate va fi mult mai bine de data asta.

      Ștergere