joi, 27 decembrie 2012

Review ruj Nyx

Rujul Nyx este unul nou in colectia mea de produse pentru buze.Nu am mai avut pana acum produse Nyx, deci este o noutate pentru mine, si desigur, binevenit.

Eu mi-am ales nuanta Femme, un corai superb, intens.Desi in trecut nu eram adepta machiajului puternic, acum port fara grija culorile intense pentru ca imi place sa ies in evidenta printr-o nuanta superba.

De obicei port rujuri mate, pentru ca cele sidefate nu mi se potrivesc si imi usuca teribil buzele.Desi am incercat diferite variante, toate rujurile care au putin sidef in ele mi s-au adunat in crapaturi, s-au aranjat teribil, si se stergeau imediat de pe buze, desi aveam grija sa nu il "mananc" de pe buze, sau sa ma ating de pahare un timp indelungat pentru ca mi se pare o greseala din partea unei fete sa murdareasca vasele din care bea apa sau pe care le atinge cu buzele.





Imi place ca amabalajul este mic dar chic, de culoare neagra cu inscriptiile firmei Nyx.Este foarte usor de transportat pentru ca nu ocupa mult loc in geanta sau in portfard.

Cand il aplic pe buze este un adevarat rasfat, pentru ca textura matasoasa imi imbraca buzele usor, hidratandu-le.Este foarte pigmentat si ofera un finish mat, fara irizatii, doar cu un luciu subtil.Se aplica foarte usor, si pentru mine un singur strat este de ajuns pentru a avea o culoare intensa dintr-o singura miscare!:)

Cred ca este un ruj perfect pentru zilele de vara, alaturi de un machiaj mai soft, pentru a iesi buzele in evidenta, sau pentru o seara speciala.

Din pacate nu este foarte rezistent la transfer, dar daca am grija, acesta intra in buze si dupa o anumita perioada raman frumos pigmentate.

Si pentru ca nu voi reusi niciodata sa surprind cu aparatul meu devaratele nuante ale rujurilor, atasez aceasta imagine ca sa va puteti face o idee despre culoarea adevarata a nuantei Femme.

                                                         
Sursa o gasiti aici

Descriere:
• Textura catifelata cu finish lucios;
• Formulat cu uleiuri minerale pentru a mentine hidratarea buzelor;
• Creat astfel incat sa reziste pe buze un timp indelungat.

Ingrediente:
Ceresin Wax, Polyethlene Wax, Microcrystalline Wax, Beeswax, Lanoline Oil, Isopropyl Myristate, Mineral Oils, Octyl Palmitate, BHA, Propyl Paraben, Mica, Titanium Dioxide, D&C Red No.A1 Lake, Pearl Powder, Iron Oxide.

Voi ce parere aveti?Va place culoarea aleasa de mine?

18 comentarii:

  1. imi place culoarea. nu am folosit niciodata acest brand dar mi-a placut cum l-ai prezentat

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am folosit produse Nyx , imi place culoarea rujului , l-as purta si eu , am si eu ceva nuante asemanatoare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pentru mine este o premiera.Il port cu mare placere si culoarea este deosebita si noua desigur in colectia mea:)

      Ștergere
  3. Imi place foarte mult nuanta.Eu am un singur produs Nyx si anume un fard de ochi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow, ce frumoasa este culoarea, intr-adevar arata minunat! Am si eu un singur ruj Nyx, nu este deloc rezistent insa culoarea este sublima si arata minunat pe buze, asa ca trecem cu vederea acest mic inconvenient, nu? :P
    Sa-l porti cu placere, pup!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Simona!
      Ma bucur mult ca ai revenit pe blog:)
      Da, intr-adevar culoarea este foarte frumoasa, desi el nu este foarte rezistent.Dar merita :)
      Te pup!

      Ștergere
  5. e superba culoarea...
    nu am nici un ruj asemanator.. de fapt.. eu sunt adepta glossurilor de obicei..
    :D

    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mi eimi plac gloss-urile, dar am momente in care simt nevoia de a purta ceva mai puternic, si apelez cu incredere la un ruj.
      Te pup!

      Ștergere
  6. I'm the first time on your blog, but I really like it!
    Great post!
    Kisses from Poland! , *

    Wanna follow each other?
    http://gear-for-style.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Welcome to my blog Aleksandra!
      I'll check out your blog right now!:)

      Ștergere