marți, 4 decembrie 2012

Review Tangle Teezer

Buna dragele mele!

Astazi va voi vorbi despre un obiect nou pentru mine, deci va fi un review mai altfel decat de obicei, pentru ca nu este vorba de un produs cosmetic, ci de o perie de par.

Cum v-am povestit si in aceasta postare, tin foarte mult la parul meu si ii acord foarte mare atentie, asa ca incerc sa folosesc produsele cele mai potrivite pentru a preveni ruperea acestuia si deteriorarea.

Mult timp nu am dat importanta periei de par, pentru ca as fi putut jura ca nu aceasta este cea care imi rupe parul la fiecare periere, ci faptul ca este uscat si caderea masiva sunt cele care duc la pierderea podoabei mele capilare, asa ca in unele perioada ma pieptanam chiar si cu pietanul.Desigur, atunci reuseam ca pierd si mai multe fire pentru ca trageam fara mila prin incaceli.

Desi am parul drept si cu firul alunecos, mereu m-am confruntat cu probleme cand a fost vorba de coafarea sa.Nu trece zi in care sa nu il pieptan atat dimineata cat si seara, si totusi acesta este plic de incurcaturi si noduri mai ales in zona cefei si in portiunea apropiata acesteia.
De exemplu, o singura adiere de vant, imi incurca parul extrem de tare si daca incerc sa trec degetele prin el, nici nu le mai pot misca pentru ca risc sa fac ditamai nodul care asteapta intr-un final taierea completa.
Este destul de frustrant acest lucru, asa ca incerc sa folosesc produse care previn incurcarea acestuia.

Daca sunteti in cautarea unei perii care sa va descurce parul din prima ca prin magie, va spun din start ca nu exista asa ceva, dar exista alternative care ajuta considerabil si imbunatatesc aspectul parului, si una chiar foarte eficienta precum peria Tangle Teezer pe care o folosesc de mai bine non-stop.

Eu mi-am ales peria Tangle Teezer in nuanta Orange Burst, si desi nu este una din culorile mele preferate, este foarte frumoasa la aspect cu aspect mat dar poate fi si lucioasa, in functie de preferinte.






Peria Tangle Teezer ofera rezultate profesionale la indemana oricui. Descurcand parul ud sau uscat fara a trage de el. Peria are un design inovator centralizat concav care ofera fermitate parului de la radacina pana la varf. Perfecta pentru a te aranja intr-un timp scurt!

 LA INCEPUT Pasionat de par Shaun P s-a pregatit ca tehnician al culorii in saloanele din Londra inainte sa inceapa sa lucreze in toata lumea.

PARTEA DE MIJLOC
In timp ce facea combinatii de culori in saloane a avut momentul sau de inspiratie. O idee care urma sa il transforme intr-unul dintre cei mai dinamici si inovatori antreprenori din industria stilistilor.
Observand ucenicii in saloane sic din toata lumea cum piaptana cu usurinta parul fragil si proaspat vopsit, el si-a dat seama ca era momentul pentru un nou instrument de descurcat parul care sa nu se blocheze in parul incalcit.
  Raspunsul se alfa in modul specific al designului dintilor. Dintii care se indoaie peste incalcituri fara sa traga sau sa salte. Dupa ani de zile in industria de profil, noua generatie de perii se nastea.
A fost numita Tangle Teezer.

Peria are atat peri lungi, cat si scurti care patrund cu usurinta printre firele rebele si incurcate, favorizand descalcirea fara a-l rupe in timpul periajului.Sunt moi si usor flexibili si eu ii consider cheia magica a acestei perii.Ofera si un masaj capilar de vis dar nu imi zgarie scapul si nici nu imi provoaca aparitia matretii (asa cum pateam cu peria anterioara pentru ca era foarte dura si imi irita pielea capului).

Folosind peria Tangle Teezer, parul meu a scapat de tensiunea unei perieri incorecte, pentru ca imi este mult mai usor sa trec de la radacini spre varfuri fara probleme



Parul imi ramane lucios si matasos numai dupa o singura trecere a periei peste acesta.

Eu o folosesc atat pe parul ud, atat in timpul spalarii cand doresc sa fac samponarea si intinderea balsamului cu mai multe usurinta, cat si dupa ce imi inlatur prosopul pe care il tin pe cap 10 minute pentru a absorbi excesul de apa.Ma ajuta enorm de mult, fiind o perie care efectiv alune printre fire si inlatura cu eficienta problemele fara ca eu sa insist prea mult pe o suvita anume.



Datorita designului, peria poate fi folosita cu usurinta de oricine, se curata rapid si se spala cu usurinta dupa fiecare folosire.

Comparativ cu vechea mea perie, peria Tangle Teezer nu-mi trage parul, si diminueaza tensiunea din fire si nu mi-l smulge asa cum pateam inainte.Daca ma periam prea des inainte, riscam sa ma transform intr-o "matura" pentru ca imediat se electriza si scalpul se ingrasa considerabil, dar acum aspectul si calitatea parului meu s-au imbunatatit si ma pot mandri in continuare cu o poboaba capilara disciplinata si care arata natural.



Daca doriti aceasta perie, o gasiti disponibila in 5 culori: Orange Burst, Purple Posh, Black Panther, Blue Bella si Pink Fizz in colectia Salon Elite, la pretul de 50 de lei, reducere de la 70 de lei.

Voi ati incercat aceasta perie?Ce parere aveti despre ea?


18 comentarii:

  1. inca nu am incercat-o, am auzit numai lucruri de bine. reducerea imi face cu ochiul, dar lista fiind atat de lunga de Craciun, cine stie :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, vede el Mosul ce trebuie si stie el ce sa aduca la fetele cuminti.Nu-i asa?:D

      Ștergere
  2. Ce par frumos ai!Este un accesoriu interesant aceasta perie,btw te-am adaugat in blogroll-ul meu pentru ca imi plac foarte mult postarile tale :)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc Florina pentru cuvintele frumoase!Imi pare bine ca postarile mele iti plac.
      Te urmaresc si eu cu drag!:)

      Ștergere
  3. Nu am incercat-o!Esti atat de frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc Aurelia!Mi-a fost teama la inceput sa pun poza cu mine, dar am spus ca nu am nimic de pierdut:)
      te pup!

      Ștergere
  4. Vai ce par frumos ai. <3
    Superb, e normal ca doresti sa ai grija de el.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc Dee!M-am chinuit mult sa il am asa, dar acum sunt multumita si mi-am ales numai produsele care imi fac bine.
      te pup!

      Ștergere
  5. Ai un par superb nu doar luung, de cand am folosit si eu peria asta, cea veche nu mai exista. In curand voi scrie si eu. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mihaela!Abia astept sa citesc si postarea ta.

      Ștergere
  6. Intradevar ai un par superb asa cum spune si Mihaela. Felicitari ca il poti ingriji atat de lung, al meu e mai scurt putin si deja parca nu mai am rabdare deloc cu el...
    Apoi, referitor la perie...am vazut multe review-uri pozitive prin blogosfera..si m-a cam facut curioasa. Ce poate avea peria asta atat de extraordinar?:) Trebuie incercat, nu?:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu spun ca merita.La inceput am avut mici indoieli pentru ca nu am crezut ca va face fata lungimii parului si ca va trebui sa il impart pe sectiuni ca sa descurce tot.Dar e foarte ok peria si imi descurca din prima totul..
      Te pup Carmen!

      Ștergere
  7. am mare nevoie de asa ceva si aud numai de bine despre ea. Parul meu se incurca repede, il am fff des si e un chin

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte buna si merita incercata.Iti multumesc pentru vizita Ana si te mai astept cu drag!

      Ștergere
  8. oooofff cat imi doresc si eu peria asta :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu mi-am dorit-o foarte mult si Mosul mi-a adus-o la timp!

      Ștergere
  9. interesant....si eu am parul cu firul foarte subtire si foarte matasos...tot timpul este incurcat. iarna este un cosmar, mi se incurca foarte mult de la haine, gluga etc...imi vine sa ma tund scurt scurt...of, daca mi-ar sta bine m-as tunde imediat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am probleme iarna...dar nu ma tund pentru ca la fel ca si la tine, imi sta rau cu parul scurt, eu avand fata foarte mica.

      Ștergere