luni, 3 decembrie 2012

Sunday post intarziat..

Am văzut|Mi-am pus in gand sa termin Friends si Dexter (sunt la zi) dar am sarit peste 2 sezoane pentru ca nu mai aveam rabdare, si X Factor(mi-au placut cateva melodii interpretate si le-am luat si eu de pe net)|Am ascultat|Holograf-Ochii tai |Am citit|Cateva bloguri si insemnari din agenda|Am făcut| Nimic in special.Am lenevit|Am mâncat|Placinta cu mere si scortisoara si legume la cuptor (preferatele mele) |Am băut| Ceaiuri, apa|Am gândit|Ca trebuie sa imi organizez timpul|M-am bucurat| Nu prea m-am bucurat|M-am enervat| Ca mi se termina locul din agenda|Mi-am dorit| O agenda noua si o cana cu imprimeu de sarbatori |Click| bloguri, seriale online, mail|M-am mirat| Ca nu am impodobit inca bradul 




Am cam intarziat cu postarea de duminica, pentru ca aseara m-am luat cu televizorul (caz rar pentru mine) si cum calculatorul a fost stins, am si uitat ca trebuie sa public postarea (de obicei le programez, dar de data aceasta am omis pentru ca nu mi-a dat prin minte ca voi sari peste ea).

Saptamana trecuta a zburat.Nici nu stiu cand a trecut asa de repede timpul..inca nu imi vine a crede ca suntem in decembrie, ca se apropie ninsorile, Craciunul, Revelionul.Inca nu mi-am facut planuri, si cred ca o sa las totul asa liber, neprogramat in ceea ce priveste sarbatorile de iarna.Vreau sa fie totul spontan, si sa ma bucur de timpul petrecut cu cei dragi.In urma cu o luna am primit o veste, buna (sper sa fie asa in continuare) si astept sa se materializeze.Doar putin mai este si ma rog sa fie totul bine, pentru ca de aceasta veste si de implinirea ei sunt strans legate si visele mele si viitorul meu.De asta mereu imi spun ca mai bine nu ma mai gandesc si astept sa treaca timpul pentru ca lucrurile bune vor veni de la sine.

Vineri seara mi-am dat seama ca am ramas cu foarte putine pagini libere in agenda mea...nu stiu cand am apucat sa scriu atatea lucruri, cert e ca imi trenuie una noua rapid, si colorata.Cea neagra mi s-a parut prea sobra si am inveselit-o cu niste stickere dar parca tot nu mergea.

Ah, si o cana cu imprimeu de sarbatori sau cu animalute...imi doresc foarte mult sa "sorb" aromele sarbatorilor de iarna dintr-o cana cu specific.
Stiu ca anul acesta Mosul va fi putin mai modest in cadouri, asa ca in scrisoare am notat ca nu am nevoie de multe.Agenda si canita sunt de ajuns.In timp se va revansa el cumva, si eu fata de altii pe care as vrea sa ii surprind dar posibilitatile financiare nu imi permit.









Toata noaptea trecuta a plouat intens si a batut vantul, dar acum e soare si liniste.Ciudata vremea asta.Eu astept prima zapada, primul miros de "rece" , de inghet al iernii...mi-e dor sa ma uit pe geam si sa vad troieni mari, sa vad copii care alearga si se bulgaresc, scolari care se chinuie dimineata sa isi faca drum, sa imi iau bocancii si sa plec prin oras sa ma plimb prin marea de alb.
Astept sa fie numai luminite in jur.Anul acesta in orasul meu au intarziat cu ele, dar sper ca nu vor uita sa le aprinda.A devenit un obicei in familie ca dupa ce se aprind luminile, sa ies cu familia la o plimbare usoara sa ne "calim" si sa intrat in spiritul sarbatorilor.

Bradul inca nu l-am facut.An de an a fost impodobit in ziua de 1 Decembrie, dar zilele trecute fiind mai aglomerate, am amanat momentul.Dar cu vremea insorita de afara parca nici nu simt nevoia de el.Parca ar fi inca toamna..mai astept altfel risc sa stric euforia si bucuria momentului, cu necesitatea.


Saptamana asta mi s-au terminat si samponul, si balsamul de par.Parca as incerca ceva nou in materie de balsam, dar nu stiu spre ce sa ma indrept.Imi doresc ceva care sa imi lase parul matasos si lucios.Am tot citit ca cele de la Gliss ar fi ok si  ma bate gandul sa incerc unul..voi ce imi recomandati?



Mai taziu voi posta un review.Sau poate 2.Tot acum realizez ca am sarit vineri peste Nails of the week.Nu stiu unde mi-e mintea, dar promit ca voi fi mai atenta de acum inainte.


Va las cu o melodie care mi-a facut pielea de gaina cand am ascultat-o si sper sa va placa si voua:





V-am pupat!

Va doresc un inceput de saptamana cat mai frumos!

Ai nevoie de un credit rapid nebancar? Acum poti obtine un imprumut in 48h, fara garanti. IFN Credite Provident.

8 comentarii:

  1. Si eu am patit la fel, m-am luat cu altele si desi planuiam postarea week in photos pentru seara trecuta am amanat-o vrut nevrut pe astazi..
    PS: Geniala cana "Change your thinking, change your world."

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi se parut interesant mesajul de pe cana:)
      Eu sunt mai aiurita de fel, de asta trebuie sa ma organizez si sa o iau incet mereu ca totul sa iasa perfect.

      Ștergere
  2. Sper ca lucrurile sa se aseze frumos pentru tine, ce-ti doresti de la Mos e accesibil :)
    O saptamana faina iti doresc.

    ah, la balsamuri cel de la hofigal si de la gliss sunt preferatele mele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel de la Hofigal chiar este foarte bun.Eu nu m-am asteptat ca produsele lor sa mi se potriveasca atat de bine...
      As incerca totusi ceva nou, si m-am gandit la Gliss.

      Iti multumesc Mihaela!
      Mosul stie ca nu vreau lucruri scumpe si ca nu cele materiale conteaza pentru mine.Si cu o bombonica de-ar fi sa vina, si eu tot fericita voi fi:)
      Carui copil nu ii plac dulciurile?

      Ștergere
  3. ooo mi-ai facut o pofta de placinta!!!! :P:P
    nici eu nu am impodobit bradul, dar am cumparat tot nou, brad, globuri, instalatie....eu o sa-l fac pe 23 probabil...te pup! sa ai o saptamana superrr

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am totul gata pregatit, sper ca in seara asta sau maine cel tarziu sa il aranjez si eu.Astept sa vina fratele meu acasa si impreuna il vom impodobi.
      Te pup si eu Ramy!

      Ștergere
  4. Yamy//placinta.Si eu vreau sa fac ceva dulce zilele acestea dar inca nu m-am hotarat ce anume

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am tot facut placinta pentru ca am multe mere si nu am avut ce face cu ele, si nu le arunc, si am gandit sa fac deserturi numai cu mere.

      Ștergere