duminică, 9 decembrie 2012

Sunday Post

Am văzut|Noile episoape aparute din serialele preferate|Am ascultat|nimic in special|Am citit|Bloguri si cateva retete din revistele Practic ale mamei|Am făcut| Liste de cadouri|Am mâncat|Cornulete cu mere si paste cu conopida |Am băut| Ceaiuri, apa|Am gândit|Ca trece prea repede timpul |M-am bucurat| Ca am castigat un concurs|M-am enervat| Ca ninsoarea a fost de scurta durata|Mi-am dorit| O coronita/bentita (nu stiu cum ii spuneti voi)cu pietricele |Click| bloguri, mail|M-am mirat| Ca a tinut atat de putin ninsoarea.


Saptamana aceasta a trecut foarte rapid.Nici nu am simtit cand a zburat timpul si parca tot nu cred ca astazi e duminica.Am inceput cu Sunday Post mai devreme pentru ca mai tarziu vreau sa ma relaxez cu un ceai cald la un film de Craciun si nu vreau sa uit de postare si sa o postez iarasi luni.

De joi tot mi s-a pus pata pe coronitele de inspiratie ruseasca si imi doresc si eu una.M-am tot uitat pe net dupa modele, si am gasit si tutoriale video care ma invata sa le fac eu.Trebuie doar sa imi cumpar niste pietricele, bilute sau perlute.Nu stiu daca v-am mai spus, dar mreu port in par clamite, ori o coronita subtila.Optez pentru accesoriile de par pentru ca sunt purtatoare de ochelari si daca aleg o pereche de cercei sau un lant, ma simt foarte incarcata si nu imi place rezultatul, asa ca aleg ceva mai feminin si simplu, precum clamele pastelate, in forme de fluturi, floricele sau fundite mici.
Apoi am vazut niste clame foarte frumoase cu balerine la Aurora Toma, si obsesia mea parca s-a adancit si imi trebuie neaparat si cu balerine :)

Apoi am gasit si un model de coronita cu frunzulite.Seamana cu cele purtate de greci si imi doresc sa port la nunta mea una de acest gen.





                                                                  Sursa aici

Vineri am aflat ca am castigat giveaway-ul organizat de Anne Marye, si ieri, pe la orele pranzului am si primit coletul.Va dati seama ce fericita am fost cand am tinut in mana premiul!Este vorba de un unt de corp cu shea si ulei de argan, cu aroma de Ylang-Ylang.L-am intors pe toate partile pentru ca este primul unt de corp pe care il detin, si l-am si incercat.Va spun doar ca este divin si o sa revin cu o postare mai detaliata pe viitor.Tot ieri, am primit si untul de corp Mode castigat la Oriflame in cadrul provocarii "Traieste viata ca o poveste".Eu spun ca seamana mai mult cu o crema de corp mai densa, cu unparfum foarte placut dar nu foarte persistent.



Apoi mi-am schimbat aspectul blogului.Nu eram multumita de el de foarte mult timp, doar ca nu gasisem timp pana acum sa fac o schimbare.Prea mult roz, prea incarcat si prea copilaros.Asa il vedeam eu, si nu ma caracteriza deloc.Acum sunt multumita de el, arata mai ok si sper sa va placa si voua.

In rest nu am mai facut nimic special in aceasta saptamana.Vreau sa ma bucur de toate zilele lui Decembrie si sa-mi fac usor planurile pentru sarbatori, dar cu siguranta mi le voi petrece acasa, langa ai mei.Il astept cuminte pe Mos Craciun si astept sa "inot" prin zapada..



Voi ce ati mai facut in aceasta saptamana?

12 comentarii:

  1. Sa te bucuri de produsele castigate :)
    Coronita se face foaret usor o bentita neagra, lipici si briz-brizuri si iti va iesi o minune :)

    O zi minunata :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa imi iau margelute si sper sa-mi iasa ceva purtabil:D
      Iti multumesc!
      O zi frumoasa si tie Irina!

      Ștergere
  2. Mmm, untul de corp pare delicios! Felicitari pentru premii, sa ai o duminica frumoasa si relaxanta! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Gabriela!
      O duminica frumoasa si tie!

      Ștergere
  3. Untul de corp pare atat de delicios.Eu am colectii de Practic in bucatarie.O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte bun untul Aurelia:)
      Si mama are o colectie intreaga de reviste Practic.Nici nu mai stie pe unde sa le puna.
      Te pup si iti doresc o seara frumoasa si tie!

      Ștergere
  4. hmmmm....eu azi am mancat lasagna pe care am pregatit-o ieri... o sa fac si un post in curand cu reteta :P am facut curatenie si dupa am fost pe munte la 1500m si am mancat iar un strudel de mere...doua strudele in doua zile :)) saracele sunculitele mele :P:P:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Off Ramy ce-mi faci tu cu retele tale!Lasagna nu imi place in mod deosebit (poate si pentru ca mie nu imi iese prea buna), dar pastele sunt preferatele mele!...de mere m-am cam saturat, pentru ca am tot avut, ba in placinta, a cornuri acum, ba simple, ba prajiturele...dar sunt sanatoase!
      Ai avut un weekend super cred eu!Ce n-as da sa stau la munte sa pot iesi la o plimbare in aer proaspat in fiecare weekend...
      Te pup!

      Ștergere
  5. Sa le folosesti cu placere Ana!
    Cred ca ti-ar sta minunat cu un asemenea accesoriu la nunta :)
    O seara minunata! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MIhaela, sa stii ca initial m-am gandit ca numai la nunta as purta coronita, insa mi se pare ok si pentru o tinuta de zi.
      Te pup!Felicitari pentru excursia castigata!Asteptam pozici!

      Ștergere
  6. Dragute bentitele ... Si eu am de-aia cu frunzulite :D Astept ocaziile sa o port .

    Nice blog !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De unde le ai Claudia?Si eu sunt in cautarea uneia dar nu am gasit pe la noi.
      Te pup si iti multumesc pentru vizita!

      Ștergere