joi, 13 decembrie 2012

Tag: Le Parfum

Saptamana aceasta am avut foarte mult timp liber, si ma bucur cat pot, pentru ca facultatea imi va rapi curand orele de somn si de relaxare mult dorite.
Si pentru ca ideile pentru niste review-uri se lasa greu asteptate, am acceptat provocarea Irinei si a Simonei de a va spune ce parfumuri imi plac mie, si sa completez tag-ul intitulat Le Parfume.


1.Care parfum l-ai recumpara la nesfarsit?
     Spre surprinderea mea, parfumul care intra in aceasta categorie nu este unul scump, ci chiar foarte ieftin as putea spune.L-am primit cadou la varsta de 9 ani, si de atunci a ramas cea mai frumoasa si perfecta roma.Este vorba de parfumul SUN de la Oriflame.
Sunt deja a 11 sticluta si cu siguranta il voi recumpara mereu si mereu.

2.Cate parfumuri ai?(aproximativ)
Le-am numarat mai inainte, si am 10 parfumuri, dar in poza am surprins doar 7.



 3.Parfumul din colectia ta pe care il folosesti cel mai des…
Parfumul Viva by Fergie si Volare Magnolia.

 


 4.Primele 3 parfumuri preferate…
SUN
Womanity de la Thiery Mugler
Chance de la Chanel



 5.Un parfum care nu ti-a placut…
Desi mai toate parfumurile de la Orfilame imi plac, pentru ca au arome placute si persistente, a fost si este unl care mereu ma face sa stramb din nas, fiind mult prea concentrat si il consider usor batranesc: Precious Moments


 6.Un parfum dulce… 
Volare Magnolia

 
7.Brandul preferat de parfumuri…
Nu cred ca as putea spune care brand il prefer sau pe care nu...

 8.Magazinul din care iti cumperi parfumuri cel mai des…
 Pai din catalogul Oriflame.Cele mai scumpe le-am primit cadou din strainatate, dar cu siguranta as alege Sephora daca ar fi sa imi procur unul original.

 
 9.Parfumurile dominante in fiecare anotimp
Eu nu port parfumurile in functie de anotimpuri.Daca imi place un parfum il port indiferent de vreme, pentru ca la mine, toate miros la fel.

 
 10.Cu ce parfum te asociezi ca femeie?
Cu parfumul Chance.




Daca sunt fete care nu au realizat acest tag cu arome dulci si parfumat, le invit cu mare drag sa il ia si sa-l realizeze.Vreau sa citesc si preferintele voastre!

10 comentarii:

  1. Utasem de Sun...a fost mare dragostea mea pentru el. In liceu imi luam Sun si Sea, mereu mi-au placut. :)
    Pupicii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi-a placut Sun in mod deosebit.Este special si ocupa un loc la fel de special in micul meu colt de frumusete :)
      Te pup!

      Ștergere
  2. Acum scriu si eu! multumesc mult de informatii si idee! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai pentru ce!Abia astept sa citesc si raspunsurile tale:)

      Ștergere
  3. Chance Chanel...nu l-am incercat pana cum, dar am auzit atatea lucruri bune ...incat l-am trecut in wishlist!
    am zis!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un parfum foarte usor, ca o explozie de fructe si flori de primavara, plin de optimism si de culoare..
      Eu il ador!

      Ștergere
  4. Imi place foarte mult 1 million by paco rabanne insa nu mi l-am luat pana acum (deh e prea scump pentru mine), doar l-am mirosit in magazin.In rest am 2-3 parfumuri de la Avon si Oriflame:Giordani, Pur Blanca...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut o perioada in care ma saturasem de Giordani si mi se facea greata de la el.Dar de curand au avut lansata o noua varianta a acestuia (Gold) care m-a cucerit total si sunt deja la a doua sticluta.
      1million l-am mirosit pe un esantion si nu mi s-a parut deloc impresionant, si din cauza aceasta nu mi-am adus aminte de el.

      Ștergere
  5. nu mai tin minte ce parfumuri am testat de la oriflame, ultima oara s-a intamplat in liceu, deci cu mult timp in urma.. luam mostre:) si totusi am folosit si de la avon pe care pe unele inca le tin minte: pur blanca, celebre, etc.
    nici eu nu port parfumurile in functie de anotimpuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aveam si eu in liceu un saculet din organza in care puneam toate mostrele de la parfumurile Orfilame impreuna cu Mihaela, colega mea de banca, si ne parfumam cand ieseam in pauze.Preferatul nostru a fost Enigma in clasa a 12 a, si deja nu ne mai era de ajuns o singura mostra:))
      De la Avon preferatul meu este Incandescence si Pur Blanca Bloom.
      Am avut si Today si Tomorrow dar erau mult prea puternice, si le-am "pasat" mamei mele.Doar cremele de corp le-am pastrat, care erau un adevarat rasfat...

      Ștergere