luni, 31 decembrie 2012

Un nou concept pe piata romaneasca: Traistuta Fermecata

Anul acesta, a fost un an dedicat noilor descoperiri de cosmetice, accesorii, trenduri ce a luat forma sub diferite forme.
Internetul a fost sa spun intr-un mod mai elegant si direct "inundat" de o sumedenie de noi concepte, care aveau la baza, descoperirea unor noi produse, care pot fi trimise acasa direct la cumparator in urma unei comenzi online fara a depune alt efort.

Toate aceste cutii surpriza functioneaza dupa acelasi sistem, si anume: in fiecare luna, atat abonatii cat si noii clienti, primesc la domiciliu o cutie frumos colorata si ambalata, ce contine produse destinate ingrijirii corporale, dar si produse non-cosmetice, fie sub forma de testere si mostre fie full-size sub un pret stabilit lunar.Eu gasesc aceste cutii drept o usoara capcana.De ce?Pentru ca aceste mostre sunt in marea majoritate oferite gratuit, si nu mi se pare normal ca in momentul in care eu decid sa investesc intr-o astfel de cutie o suma destul de mare (70 RON sa spunem), sa primesc in schimb mostre pe care le-as putea lua de la reviste sau din magazinele gen Sephora, si multe altele care le ofera gratuit.

Apoi mai sunt si produse care nu imi priesc.Acum sa zicem ca este un risc pe care trebuie sa ni-l asumam, dar sincer, dupa experienta traita cu Vichy, am zis ca in viata mea nu mai aleg nimic fara sa fiu atenta inainte la continutul fiecarei cosmeticale, ori sa ma gandesc la experientele care le-am mai avut anterior.

Puse produsele cap la cap, o sa mai observati ca unele produse au pretul pus mult mai mare decat cel normal, si astfel se incarca o oarecare justificare a pretului ridicat al cutiei.

Nu spun ca surpriza de a descoperi luna de luna noi produse nu este interesanta, ci din contra.Mi se pare o idee destul de buna avand in vedere ca de multe ori eu nu am timp sa zabovesc la rafturile de cosmetice si cumpar ce imi pica mai repede in mana si astfel ratez sansa de a observa game noi aparute si produse care sa merite investitia.

Studiind zilele acestea oferta, am observat ca in mare parte, firmele care se ocupa de aceste cutii, ocolesc produsele naturale romanesti.As vrea sa inteleg de ce, si pe ce criterii se bazeaza totusi cand isi aleg gamele si categoriile de lucruri pe care le aleg pentru continutul lunar al cutiilor.

Imi doresc desigur sa incerc si cosmetice romanesti, pentru ca atat in trecut cat si in prezent, in arsenalul meu de produse cosmetice, se afla marci romanesti cunoscute, precum Hofigal, Farmec, Cosmetic Plant dar si altele care m-au ajutat in diferite afectiuni ale pielii (aici ma refer la dermatocosmetice) cat si in problemele de sanatate.

Cei care s-au gandit ca este timpul ca si marcile romanesti merita sa fie cunoscute si bine valorificate, sunt cei care stau in spatele magazinului online Dacic Cool.
Apreciez foarte mult ca prin invazia de anul acesta, si-au facut si ei aparitia, tarziu cei drept, dar sunt sigura ca momentul a fost bine gandit, datorita faptului ca luna aceasta, continutul s-a integrat perfect in cerintele organismului meu (capsulele cu ulei de peste si cele cu catina mi se potrivesc perfect si am observat o diferenta notabila in ceea ce priveste imbunatatirea starii generale de sanatate) si a pielii (crema de maini Alexandra mi-a depasit orice asteptare fiind probabil una dintre cele mai bune creme incercate, ajutandu-ma sa trec cu usurinta prin frigul neiertator zilelor de decembrie).



Traistuta Fermecata este pregatita cu o serie de produse surpriza, pe care nu le putem descoperi decat in momentul in care aceasta ajunge in posesia noastra.Continutul este format din produse naturale, ale firmelor romanesti si este disponibila la pretul de 30 de lei  menite sa ne surprinda si sa indeplineasca cerintele si celui mai exigent cumparator prin diversitatea de produse.

Voi ce parere aveti de Traistuta Fermecata?Ce produse credeti ca se ascund in editia dedicata lunii ianuarie?

6 comentarii:

  1. Sunt interesante traistulee astea. cred ca am sa imi coand si eu una anul asta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu abia astept sa vad continutul traistutei din luna ianuarie.Sunt sigura ca vor fi produse care ma vor impresiona pozitiv ca si cele de pana acum.
      Te pup!

      Ștergere
  2. wow, eu stiam doar de Lulubox, Pinkbox, Stylebox ( care a cam disparut), Cutia Verde la fel a cam disparut...dar traistuta asta trebuie sa o incerc imediat!! o sa imi comand si eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu mi-am comandat nici una din aceste variante pentru ca tot vazand ce dezamagite au fost celelalte blogarite, cu siguranta si eu as fi fost la fel sau poate mai mult de suparata.
      Mi se pare a alegere foarte buna aceasta Traistuta.Nu numai pentru ca toate produsele din ea sunt full-size, ci si pentru ca sunt romanesti si cu ingrediente naturale.

      Ștergere
  3. Traistuta Fermecata merita toti banutii.
    Pupicei.

    Semnat : Fan "Traistuta Fermecata"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Iris!Merita fiecare banut!
      Imi place ca produsele sunt in varianta full-size si ca se potrivesc oricarui client indiferent de varsta :)
      Pupici!

      Ștergere