sâmbătă, 22 decembrie 2012

Un rasfat dulce!

Iata ca a venit momentul sa va arat si sa a povestesc despre cele doua delicii oferite de Apimond pentru degustare, din cadrul campaniei Sanatate cu produse bio romanesti.
Tin sa mentionez ca in anii de liceu, am urat mierea, si o asociam starilor de raceala, de rosu' in gat, si astfel ca nu o serveam nici macar in ceai.Dar o data cu schimbarea produsa de probleme de sanatate si a alimentatiei, a devenit un produs nelipsit din camara mea de doctorii, si nu numai.

Cele doua borcanele de miere trimise de  Apimond sunt un adevarat rasfat pentru simturi!
Niciodata nu am incercat astfel de sortimente, si am asteptat cu sufletul la gura cele doua feluri noi de miere.




Mierea de zmeur este preferata mea, fiind foarte densa si foarte dulce.Imi place sa imi pun o lingurita in ceaiul de sanziene, pentru a-l indulci si pentru un strop de energie, dar desigur, asta abia atunci cand ceaiul este la o temperatura acceptabila pentru ca mierea sa nu isi piarda din proprietati devenind toxica.
Seara o consum pe paine ca atare, si in ceaiul de tei, deci cum puteti observa, imi plac foarte mult ceaiurile naturale, si beau zilnic macar 2 cani.

Mierea este de culoare inchisa, as putea spune ca este usor bruna, transparenta, si usor pe fundul borcanului cristalizat.Este consistenta si bogata.Trebuie sa precizez ca mierea zaharisita, cum ii spun eu, este preferat mea.Desi iau in fiecare dimineata pe stomacul gol cate o lingurita de miere, nu ma pot abtine sa nu iau si cate putin in timpul zilei.Alaturi de propolis este unul din deserturile mele preferate si niciodata nu ma satur!


Aroma acestui tip de miere este deosebita, si aduce perfect cu mirosul mladitelor de zmeur din gradinile bunicilor de la munte.In trecut am folosit ceaiul de mladite de zmeur pentru tratarea unor probleme de sanatate, si mai ales pentru a regla activitatea ovarelor.De cand ma stiu am avut probleme cu stomacul, fiind usor mai sensibila la unele alimente, si acum, gastrita in da mari dureri de cap.Singurul tratament natural care mi-a fost de mare ajutor a fost amestecul de miere de salcam, propolis si polen, care mi-au atenuat cu mult senzatiile de arsuri si mi-au crescut in timp pofta de mancare.Deci pentru mine acest sortiment este unul foarte reusit.

O vad ca fiind foarte potrivita pentru deserturi si biscuiti, si limonade de menta, racoroase pentru verile calduroase.I-am adaugat pe parcurs, bucatele mici de miez de nuca, pentru o noua savoare si pentru a o transforma intr-un desert inedit si va spun sincer ca este un deliciu!



Mierea de salcam cu baton de vanilie, o gasesc total diferita de cea de zmeur.Este foarte deschisa la culoare si intens parfumata a vanilie.Cele doua batoane din compozitita sa ii ofera un aspect foarte interesant si nou.Prima reactie, a fost una de uimire la vazul celor doua batonase ce plutesc prin borcanas.Miroase minunat a vanilie, este presarat de mici bobite care s-au desprins din pastaia de vanilie de bourbon, aratand foarte dragalas dar in acelasi timp intrigant.
Gustul este deosebit, ca o explozie de arome, foarte dulce si sofisticata si fina.
Este o delicatesa si s-a consumat foarte repede pentru ca nu m-am putut abtine sa nu o mananc asa cum este ea, simpla, ori pe paine cu un strop de unt.


Pe mine cele doua feluri de miere m-au cucerit, si imi doresc sa incerc si noi variante din magazinul Apimond.Mi-a astras atentia in mod deosebit de cimbrisor, pe care o uram in copilarie pentru ca ma obliga bunica sa o inghit pe stomacul gol, si ma fugarea de multe ori prin casa cu lingurita, dar abia acum imi dau seama cat de sanatoasa este si cate beneficii are pentru un sistem imunitar slabit si in starile de raceala si gripa.

Pe voi care sortiment v-a atras cel mai mult?Sa fie mierea dulce cu vanilie desprinsa din poveste, sau mierea puternica si aromata de zmeur?

14 comentarii:

  1. Ador mierea..am tot timpul un borcan cu miere naturala in frigider ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca mierea nu ar trebui sa lipseasca din camara nimanui!

      Ștergere
  2. Neata ,
    O sa razi...de fiecare data cand vad o postare despre miere imi amintesc ca nu mai am miere in casa :))
    Si dupa ce termin de citit articolul imi zic ca trebuie sa dau comanda de miere si apoi....uit :)
    Sunt de groaza.
    Tu esti pupacita :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi se intampla si mie des sa uit anumite lucruri, asa ca imi umplu monitorul de sticky notes care sa imi fie mereu la indemana.
      Te-am pupat!

      Ștergere
  3. si sotul meu are gastrita si in fiecare dimineata pe stomacul gol ia o lingurita de miere.... cea de zmeura pare foarte gustoasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine m-a ajutat foarte mult mierea in acest sens.Inainte mai luam ulei de masline, dar am abandonat pentru ca era foarte greu de inghitit si mi se facea greata de la el.Mierea in schimb e foarte delicioasa si ma simt mult mai plina de energie si cu pofta de mancare dupa ea.
      Te pup!

      Ștergere
  4. mmmm.. yummy... mie imi place miere si o folosesc frecvent... :D mi-ai facut pofta...

    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. mie nu-mi place deloc mierea :( la cat de bine arata la tine in poze mai-mai ca-mi vine sa-mi iau :)) In schimb,imi place sa o folosesc in masti pentru ten si chiar pentru par :D Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, pentru ten este un adevarat rasfat si o comoara veritabila!
      Pe par am citit ca poate fi folosita de decolorant natural, dar eu nu stiu daca as folosi-o in acest scop.
      Te pup!

      Ștergere