miercuri, 2 ianuarie 2013

Castigatoarele concursului ArinnaStore

Dragele mele, iata ca prima postare pe acest an este cea in care anunt cele doua castigatoare ale concursului sponsorizat de ArinnaStore.

Am avut putin inscrieri dar acest lucru nu m-a dezamagit, pentru ca, asa cum am mai spus, pentru mine conteaza ca persoanele care se inscriu la concursurile mele, sunt cele care ma citesc si desigur imi face o adevarata placere sa premiez fidelitatea.

Cele doua persoane care au primit o sansa in plus la acest concurs au fost Iris si Mihaela Pojogu.



Prima castigatoare, si cea care are dreptul de a alege intre cele doua premii cel care ii place mai mult, este B-Andreia Daniela!

Cel de al doilea premiu ii revine Oanei Pauna.

Felicitari dragele mele!
Astept mail cu datele de contact pe adresa ana_maria.panait@yahoo.com

9 comentarii: